شرور سوداگر مرگ در بندرامام خمینی(ره) دستگیر شد

معاون دادستان عمومی و انقلاب بندرامام خمینی(ره) از دستگیری شرور سوداگر مواد مخدر با اقدام اطلاعاتی فراجا در کلانتری فرماندهی بخش بندرامام خمینی(ره) و دستور به موقع قضایی، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری خبر بندر امام خمینی(ره)، فرشید نریمانی در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار داشت: مأموران پلیس فراجا در کلانتری فرماندهی بخش بندرامام خمینی(ره)‌ در راستای برخورد با عناصر اصلی قاچاق مواد مخدر با انجام گسترده اقدامات اطلاعاتی و بهره‌گیری از شیوه‌های نوین پلیسی از فعالیت مجرمانه فردی شرور که اقدام به قاچاق مواد مخدر در بندرامام خمینی(ره) می‌کرد، مطلع شده و موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس و قضایی قرار گرفت.

وی افزود: با هوشیاری و انجام اقدامات پیچیده اطلاعاتی فراجا و با هماهنگی و دستور به موقع قضایی، این شرور سابقه دار در یک عملیات غافلگیرانه توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر در بندرامام خمینی(ره)، دستگیر شد.

معاون دادستان عمومی و انقلاب بندر امام خمینی(ره) گفت: ۲۲ کیلو تریاک،۳۰ عدد فشنگ جنگی، یک عدد خشاب کلت کمری از مخفیگاه این شرور و سوداگر مرگ کشف و ضبط شد و متهم با قرار متناسب روانه زندان شد.

بیشتر بخوانید:

دستبند پلیس بر دستان سارقان حرفه‌ای در بندرامام خمینی(ره)

سارقان به عنف مسافرکش نما در بندرامام خمینی(ره)‌ دستگیر شدند

قاتل فراری پدر و کودک بندر امام خمینی(ره) دستگیر شد

دستبند پلیس بندر امام خمینی(ره) بر دست مخلان امنیت / ۵ سارق دستگیر شدند

معاون دادستان عمومی و انقلاب بندرامام خمینی(ره) با اینکه مواد مخدر و اعتیاد یکی از مهم‌ترین  مباحث حوزه آسیب‌های اجتماعی است، گفت: دستگاه قضایی و دادگستری بندر امام خمینی(ره) علاوه بر اجرای سیاست‌های مقابله‌ای برنامه‌های پیشگیرانه را نیز با جدیت دنبال می‌کند.

نریمانی تصریح کرد: سیاست‌های مبارزه با مواد مخدر تنها منحصر به برخوردهای قهری نیست و لازم است در این زمینه نهادهای متولی امور اجتماعی و سازمان‌های حمایتی همکاری مناسبی را با مجموعه قضایی در راستای پیشگیری از  آسیب‌های موضوع مواد مخدر داشته باشند.

انتهای پیام/و

https://biknews.ir/14536کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/14536/شرور-سوداگر-مرگ-در-بندرامام-خمینیره-دس/کپی شد!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • احمد یان بندرامام زمانی که شادگانی ها شبانه در اطراف شهرک مقداد و دستغیب و مابین زمینا و بازار صدوقی خانه می ساختند و به گشت شهرداری حق سکوت می داپند اسکان شدند متاسفانه میزان جرم و جنایت افزایش یافته. هیچکس نمی تواند با آنان که بطور غیر قانونی ساختند خراب کند و مورد بعد طایفه ای بودن انها