نخستین نشست کمیته تخصصی HSE بخش خصوصی در بندر امام خمینی(ره) برگزار شد

نخستین نشست تخصصی کمیته‌ HSE شرکت‌‌های بخش خصوصی فعال در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) با حضور بالغ بر ۷۰ کارشناس متخصص در اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری خبر بندر امام خمینی(ره) به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، نخستین نشست کمیته‌ HSE شرکت‌‌های بخش خصوصی فعال در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) در ۱۲ مرداد ماه سال جاری با حضور بیش از ٧٠ کارشناس متخصص در این حوزه با هدف شناسایی چالش‌های پیش رو به میزبانی اداره بهداشت، ایمنی و محیط زیست (HSE) اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان برگزار شد.

در این نشست بیش از ۵۰ مورد دیدگاه‌ و پیشنهاد تخصصی و کارشناسی در زمینه‌‌های بهداشت، ایمنی، محیط زیست، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران مطرح و مقرر شد به منظور بهبود فرآیندهای کاری، تدوین اهداف سالانه و ارتقاء شاخص‌های عملکردی مورد بهره‌برداری قرار گیرند.

تلاش برای تقویت پیوند و هم‌افزایی بین بدنه کارشناسی شرکت‌های بخش خصوصی فعال در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) و واحدهای ستادی از مهم‌ترین اهداف برگزاری این نشست به شمار می‌آید.

شایان ذکر است در حال حاضر بیش از ۱۰۰ نفر کارشناس با تخصص‌های مرتبط در جهت اجرا و پیاده‌سازی الزام‌های مربوطه در شرکت های فعال منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره) مشغول به فعالیت شبانه روزی هستند.

انتهای پیام/و

https://biknews.ir/14351کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/14351/نخستین-نشست-کمیته-تخصصی-hse-بخش-خصوصی-در-ب/کپی شد!