بازدید معاون وزیر و مدیرعامل صنایع پتروشیمی از هاب اصلی صنعت پتروشیمی ایران

مرتضی شاهمیرزایی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با هدف بازدید از روند پیشرفت و تکمیل طرح ها و نیز بررسی مسائل جاری مجتمع های پتروشیمی عازم منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی شد.

به گزارش خبر بندر امام خمینی (ره) ، مرتضی شاهمیرزایی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی عصر دیروز سه شنبه (پنجم بهمن ماه) در سفری دو روزه وارد شهرستان بندر ماهشهر شد، تا از مجتمع ها و طرح های مستقر در این منطقه بازدید نماید.

براساس این گزارش، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در جریان این سفر دو روزه از مجتمع های پتروشیمی بندرامام، اسکله های صادراتی پتروشیمی و شرکت های پتروشیمی فن آوران، شرکت پژوهش و فناوری، پتروشیمی اروند و مارون بازدید خواهد نمود.

ایشان در بخش دیگری از برنامه های این سفر، ضمن بازدید میدانی از طرح های پتروکیمیای ابن سینا و طرح سلمان فارسی از نزدیک در جریان میزان پیشرفت فعالیت طرح های مورد نظر قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

🔹همچنین شرکت در جلسه و دیدار و گفتگو با مدیران عامل مجتمع های پتروشیمی، از دیگر برنامه های فشرده این سفر معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی و هیات همراه خواهد بود.

https://biknews.ir/13870کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/13870/بازدید-معاون-وزیر-و-مدیرعامل-صنایع-پتر/کپی شد!