سرپرست پتروشیمی امیرکبیر: یکپارچه‌تر از گذشته، به سمت اهداف عالی شرکت حرکت خواهیم کرد

آئین معارفه یدالله مصدقی‌فرد؛ سرپرست پتروشیمی امیرکبیر با حضور اعضای هیئت مدیره شرکت، نمایندگان سهامداران و مدیران ارشد شرکت برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری خبر بندر امام خمینی(ره) به نقل از روابط عمومی پتروشیمی امیرکبیر، یدالله مصدقی‌فرد، سرپرست پتروشیمی امیرکبیر با اشاره به سابقه حضور خود در این شرکت گفت: ان‌شالله با همراهی و همکاری یکدیگر در یک محیط پرنشاط، بتوانیم به عنوان یک تیم به سمت اهداف عالی شرکت حرکت کنیم و در این مسیر دست یکدیگر را بفشاریم و مثل گذشته و یکپارچه‌تر از آن در کنار هم رو به آینده روشن قدم برداریم.

سرپرست پتروشیمی امیرکبیر گفت: از مجموعه بانک رفاه کارگران، سازمان تامین اجتماعی، صندوق بازنشستگی کشوری و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به دلیل اعتماد به اینجانب تشکر می‌کنم و از این که توفیق خدمتگزاری به مجموعه عظیم، محترم و عزیز بازنشستگان فراهم شده است، خدا را شاکرم.

محمد طرزی رئیس اداره سرمایه‌گذاری و امور مجامع بانک رفاه کارگران،میثم محمودی نماینده هلدینگ توسعه سرمایه رفاه و اعضای هیات مدیره شرکت پتروشیمی امیرکبیر در این مراسم ضمن خوش آمدگویی به مهندس مصدقی فرد،شرکت پتروشیمی امیرکبیر را یکی از بنگاه های اقتصادی با عملکردی عالی در سال ۱۳۹۹ و نیز سال جاری برشمرده و ابراز امیدواری کردند،این روند مطلوب با مدیریت آقای مصدقی فرد تداوم یافته و ارتقا پیدا کند.

مصدقی‌فرد از دانش‌آموختگان مهندسی شیمی دانشگاه شیراز است که پیشتر به عنوان ریاست مجتمع پتروشیمی امیرکبیر در این مجموعه حضور داشته است.

از دیگر سوابق سرپرست جدید پتروشیمی امیرکبیر می‌توان به سرپرستی شرکت پتروشیمی ایران-فیلیپین (NPCA) و نیز ریاست مجتمع این شرکت، ریاست مجتمع پتروشیمی بوعلی سینا، ریاست مجتمع شرکت فرآورش بندر امام خمینی و همچنین عضویت در هیئت مدیره پتروشیمی کیمیا فناوران و کیمیا پتروشیمی بندر امام خمینی اشاره کرد.

۵۲ درصد سهام شرکت پتروشیمی امیرکبیر متعلق به هلدینگ توسعه سرمایه رفاه زیر مجموعه بانک رفاه کارگران و وزارت کار، تعاون، رفاه اجتماعی است.

انتهای پیام/و

https://biknews.ir/13619کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/13619/مصدقی‌فرد،-سرپرست-جدید-پتروشیمی-امیر/کپی شد!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • محمود البوغبیش لیاقت مدیر عامل داشته که به حقش هم رسید انشاالله که موفق و سربلند باشه
  • منصور البوغبیش قبلا.. من منشی این اقا بودم اخلاقش تعییر کرد درست از وقتی با مدیر نجوم بگیر اسمشو نمی خوام نام ببرم کل ایران میشناسش مشاورش شد این اقا تعییر کرد به شما قول میدهم همین نجوم بگیر که الان مشاورش هست به فکر زیر پا خالی کردن مصدقی هست تا خود مدیر عامل شود .خواهید دید