ساماندهی ۲۱۸ حسینیه و مسجد بین‌راهی برای اسکان زائران اربعین

 به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره) به نقل از مهر، امیدوار آقایی شامگاه شنبه در جلسه ستاد اربعین حسینی در مرز شلمچه اظهار کرد: با ۲۱۸ مسجد و حسینیه برای اسکان زوار حسینی هماهنگ شده است که آدرس و مشخصات آن‌ها بعد از ماه محرم اطلاع‌رسانی خواهد شد.

وی همچنین به هماهنگی با موکب‌های خدمات رسان اشاره کرد و گفت: ۴۰۰ موکب در شلمچه حد فاصل میدان مقاومت تا مرز ساماندهی شده است و ۸۰۰ موکب خدمات رسان نیز در ورودی‌های استان و به‌صورت بین‌راهی مستقر خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

خدمت‌رسانی موکب قمربنی‌هاشم بندرامام‌خمینی(ره) از حمیدیه تا بامدژ+تصاویر

۴۰۰ موکب برای خدمات‌رسانی اربعین در شلمچه ثبت‌نام کردند

هلال احمر با قوت تمام برای خدمت به زائران اربعین حسینی ورود کند

جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان در ادامه به بحث تغذیه مواکب نیز اشاره کرد و گفت: ۴ میلیون نان از ۷ تا ۳۰ صفر در شلمچه و از ۷ تا ۲۵ صفر در چذابه توزیع خواهد شد و در مورد یخ نیز با هماهنگی‌های که با بهداشت انجام‌شده است در همین مدت‌زمانی نسبت به تهیه یخ بهداشتی برای موکب اقدام خواهد شد، گاز مصرفی مواکب در شلمچه نیز در محل تأمین می‌شود.

آقایی در خصوص نیاز مواکب به آب شرب سالم، نیاز مرزهای خوزستان به آب را ۵ میلیون بطری اعلام کرد و افزود: سال گذشته ۱.۵ بطری آب توسط مؤسسه کوثر تأمین می‌شد که امسال آب مرز مهران به این مؤسسه واگذار شد و طی مذاکرات انجام‌شده وزارت دفاع تاکنون متعهد به تأمین یک‌میلیون بطری آب‌شده است که برای بقیه نیاز آب باید از دیگر ارگان‌ها کمک گرفت.

انتهای پیام/ ع

https://biknews.ir/9468کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/9468/ساماندهی-۲۱۸-حسینیه-و-مسجد-بین‌راهی-ب/کپی شد!