هلال احمر با قوت تمام برای خدمت به زائران اربعین حسینی ورود کند

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره) به نقل از فارس، حجت‌الاسلام سید عبدالنبی موسوی‌فرد صبح امروز در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در جمعیت هلال احمر کشور، اظهار کرد: در سیلاب اخیر خوزستان حضور برجسته هلال احمر مشهود بود، در کل هلال احمر در همه عرصه‌ها از جمله بحث اربعین و در بسیاری از مشکلات از جمله در زلزله کرمانشاه نقش مهمی ایفا می‌کند.

وی عنوان کرد: اردوگاه‌های اسکان اظطراری هلال احمر، نقطه امیدی برای سیل‌زدگان بود، برپایی این اردوگاه‌ها از حرکات بسیار موثر، به موقع و مثبت هلال احمر بود.

اولین گردهمایی خادمان زائران اربعین در بندر امام خمینی(ره) برگزار شد

پیش بینی تمهیدات لازم برای تردد مسافران اربعین حسینی از خوزستان

۴۰۰ موکب برای خدمات‌رسانی اربعین در شلمچه ثبت‌نام کردند

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان گفت: در این سال‌های اخیر جمعیت هلال احمر کشور در پیاده‌روی اربعین حسینی حضور پررنگی در داخل و خارج کشور داشته که این جای تقدیر و تشکر دارد.

موسوی‌فرد افزود: با توجه به حذف ویزا و احتمال افزایش قابل توجه زائران در دو مرز چذابه و شلمچه، باید برنامه‌ریزی جامع و خوبی صورت بگیرد.

وی اظهار کرد: انتظار داریم که جمعیت هلال احمر کشور در ایام اربعین حسینی با توجه به شرایط مطلوب تشرف به عتبات عالیات خدمات خود را به صورت کیفی و کمی افزایش دهد.

امام جمعه اهواز گفت: ایجاد ظرفیت مناسب و خوب برای استقرار زائران در داخل و خارج از مرزها و فراهم‌کردن تسهیلات برای بهبود شرایط زائران به همراه امداد و نجات در مسیرهای منتهی به مرزها هم از جمله وظایف مهم جمعیت هلال احمر به شمار می‌رود که امیدواریم با قوت سال‌های قبل افزایش یابد.

انتهای پیام/ ع

https://biknews.ir/9092کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/9092/هلال-احمر-با-قوت-تمام-برای-خدمت-به-زائرا/کپی شد!