نخستین پروانه بهداشتی محصولات پلی‌اتیلن در صنعت برای پتروشیمی بندرامام خمینی(ره) صادر شد

به گزارش خبر بندر امام خمینی (ره) به نقل از شانا، شرکت پتروشیمی بندرامام خمینی (ره) به منظور حمایت از محیط زیست، ارتقای سلامت جامعه و بالا بردن سطح کیفی تولیدات خود موفق به کسب پروانه پنج ساله  Food Grade برای محصولات پلی‌اتیلن سنگین (‪HD‬) و پلی‌اتیلن سبک (‪LD‬) از سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت شد.

پتروشیمی بندرامام خمینی (ره) مراحل دریافت پروانه ‪Food Grade‬ را از سال ۱۳۹۰ آغاز کرد و در این سال‌ها با ارتباط مستقیم و موثری که با وزارت بهداشت و همچنین دانشگاه جندی‌شاپور اهواز داشت، موفق شد تمامی مراحل دریافت این پروانه را با موفقیت پشت سر بگذارد.

افزایش ۴۰ درصدی تولید در پتروشیمی کارون

رونق تولید پتروشیمی امیرکبیر در شرایط تحریم

جهش تولید محصولات زنجیره پلی‌اتیلن ترفتالات در پتروشیمی تندگویان

لازمه دریافت پروانه ‪Food Grade‬، دریافت مجوزهای مقدماتی دیگری از جمله پروانه بهداشتی تاسیس و بهره‌برداری، دریافت گواهینامه برای مسئولان فنی، پروانه بهداشتی ساخت محصولات‪LD ‬ و HD‬، طراحی لوگوی جدید روی کیسه‌های بسته‌بندی محصولات‪LD ‬ و ‪ HD‬به همراه شماره پروانه بهداشتی ساخت و سیب سلامت بود که با پیگیری‌های مستمر شرکت بسپاران بندرامام خمینی(ره) این مجوزها کسب شد.

پروانه بهداشتی ساخت محصولات پلی‌اتیلن سنگین و سبک برای نخستین بار در صنعت پتروشیمی کشور ازسوی شرکت پتروشیمی بندرامام خمینی(ره) دریافت شده است.

 

https://biknews.ir/8691کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/8691/نخستین-پروانه-بهداشتی-محصولات-پلی‌ات/کپی شد!