نذر مهربانی گروه جهادی “شهید ابراهیم هادی” برای محرومان در بندر امام خمینی(ره)+فیلم

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره)، حجت‌الاسلام مرتضی رستم‌بیگی در گفت‌وگو با تسنیم، با بیان اهمیت انفاق در قرآن کریم اظهار داشت: فشار اقتصادی به مردم و به صورت ویژه قشر کم درآمد یا بی‌درآمد جامعه چیزی نیست که بر کسی پوشیده باشد، و همه می‌دانیم که علاوه بر ادای حقوق مالی واجب، حق المعلوم در اموال برای تهیدستان، از نشانه‌های انسان با ایمان است و علاوه بر آن قرآن یکی از نشانه های منکرین قیامت را نپرداختن دیگران برای اطعام مساکین برشمرده است.

مدیر مدیر مجموعه فرهنگی مذهبی المهدی با اظهار تاسف از زیاد بودن افراد نیازمند در شهر بندرامام خمینی(ره) عنوان کرد: کمک ارگان‌های دولتی به طور معمول کفایت نمی‌کند، از سوی دیگر انفاق‌های شخصی نیز راهگشا نیست و بهترین راهکار تشکیل گروه‌های مردم نهاد است. یکی از این گروه‌ها “گروه جهادی شهید ابراهیم هادی” مجموعه فرهنگی مذهبی المهدی بندر امام خمینی(ره) است.

وی افزود: گروه جهادی شهید ابراهیم هادی با هدف محرومت‌زدایی و رسیدگی به محرومین و نیازمندان از سال ۹۶ فعالیت خود را در تامین بسته‌های غذایی، پوشاک، لوازم‌التحریر و هزینه درمان، ساخت و ساز حتی زیارت نیازمندان را با همکاری خیرین، شروع کرده است.

بیشتر بخوانید:

نوجوانان و جوانان جهادی بسته‌های غذایی را بین محرومان بندرامام‌خمینی(ره) توزیع کردند+فیلم

نوجوانان و جوانان جهادی بسته‌های غذایی را بین محرومان بندرامام‌خمینی(ره) توزیع کردند+فیلم

عیدی فطرانه ۲ میلیارد ریالی مردم بندر امام خمینی(ره) به ‌سیل‌زدگان خوزستان+تصویر

رستم‌بیگی با بیان اینکه بالغ بر ۱۵۰ میلیون ریال برای تهیه بسته‌های غذایی طرح نذر مهربانی هزینه شده است، بیان داشت: در طرح نذر مهربانی که به مناسبت عید سعید فطر اجرا شده است  ۱۲۰بسته غذایی شامل ۵ کیلو برنج، ۲ کیلو شکر، ۲ بطری روغن مایع، ۲ بسته ماکارونی، ۱ قوطی رب گوجه، ۲ بسته سویا و دو عدد مرغ  به ارزش ریالی هر بسته یک میلیون و ۲۵۰ هزار تهیه و بین محرومان شهر توزیع شد.

وی درباره منابع مالی گروه جهادی شهید ابراهیم هادی بیان کرد: منابع مالی این مرحله توسط کمک‌های مردمی، خیرین سطح شهر و برخی از کارکنان پتروشیمی امیرکبیر تامین شده است که این حرکت جهادی توسط برادران و خواهران بسیجی، حوزوی و دانشجویان دغدغه‌مند انجام می‌شود.

در ادامه گزارش ویدیویی خبر بندر امام خمینی(ره) را ببینید.

انتهای پیام/و

https://biknews.ir/7857کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/7857/نذر-مهربانی-گروه-جهادی-شهید-ابراهیم-ها/کپی شد!