بازدید مدیریت بحران منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بندرامام خمینی(ره) از مناطق سیل زده شادگان

به گزارش خبر بندرامام خمینی(ره) به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بندرامام خمینی(ره): روز چهارشنبه، ۲۸ فروردین ماه شهیدی نیا، فرمانده ارشد HSE و مدیریت بحران منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی به همراه مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی و شماری از اعضای کمیته بحران منطقه، از روستاهای آسیب دیده از سیل شهرستان شادگان بازدید کردند.

در این دیدار که همزمان با دیدار نماینده ولی فقیه در استان خوزستان صورت گرفت، فرماندار شادگان ضمن ارایه گزارش فعالیت های انجام شده از قبل از سیل تا کنون، نیازمندی های موجود جهت کنترل سیل و کاهش خسارت های احتمالی ناشی از آن را اعلام نمود.

شهیدی نیا، مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بندرامام خمینی گفت: در راستای تاکیدات مقام عالی وزارت نفت و همسویی شرکت های پتروشیمی مستقر در استان در امر کمک رسانی به سیل زدگان، تعداد ۳ دستگاه بیل مکانیکی و ۳ دستگاه کامیون از طریق شرکت های پتروشیمی منطقه در اختیار فرماندار شهرستان شادگان قرار گرفته است.

وی با اشاره به حضور تاثیرگذار کارکنان صنعت پتروشیمی درامداد رسانی و کمک به سیل زدگان در استان خوزستان اظهار داشت: تا پایان شرایط فوق العاده در شهرستان شادگان، با توجه به نیاز به تامین کیسه های پلاستیکی و نایلونی با سایزهای مختلف جهت استفاده در سیل بند ها، همکاری لازم را از طریق شورای راهبری پتروشیمی انجام خواهد داد. همچنین مقرر گردید تامین نیاز غذای امداد رسانان توسط موکب صنعت پتروشیمی تامین گردد.

گفتنی است تالاب شادگان از سه نقطه بحره، سلمانه، مارد و همچنین رودخانه جراحی تغذیه می شود و سیل اخیر باعث بالا رفتن تراز آب و ورود به بعضی از روستاهای حاشیه تالاب گردیده است.

/*پتزون

https://biknews.ir/7414کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/7414/بازدید-مدیریت-بحران-منطقه-ویژه-اقتصاد/کپی شد!