اعتراض مسافران نسبت به عدم فروش بلیت در ایستگاه راه‌آهن بندر امام خمینی(ره)

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره) به نقل از تسنیم، ایستگاه را‌ه‌آهن بندر امام خمینی(ره) که بیش از هشتاد سال قدمت دارد با شروع به‌کار ایستگاه قطار ماهشهر در سال ۹۶ از ایستگاه مقصد به ایستگاه بین‌راهی تبدیل شد که این موضوع سبب به وجود آمدن مشکلاتی نظیر کمبود فضا در قطار و عدم فروش بلیت به مسافران ایستگاه بندر امام خمینی(ره) در ساعات پیک مسافر شد.

بعد از گذشت چند ماه اعتراض‌ مردمی، راهکارهای افزایش واگن در زمان پیک مسافر و مشخص شدن سهمیه مسافر ایستگاه بندر امام خمینی(ره) متناسب با میزان مسافر توسط مسئولان شهری و رجا پیگیری و اجرا شد.

روز جمعه ۵ بهمن ماه مسافران ایستگاه راه‌‌آهن بندر امام خمینی(ره) که برای استفاده از آخرین سرویس برگشت به اهواز به ایستگاه راه‌آهن بندر امام خمینی (ره) مراجعه کرده بودند با عدم فروش بلیت در این ایستگاه مواجه شدند که سبب سردرگمی مسافران و نارضایتی مردم بندر امام خمینی(ره) شد.

آرش قنبری بخشدار بندر امام خمینی(ره) در این خصوص اظهار داشت: عمده مشکل فروش بلیت در روزهای تعطیل و آخرین سرویس برگشت قطاربندر امام خمینی (ره) به اهواز است که علت اصلی آن نیز تکمیل شدن تعداد صندلی قطار در ایستگاه راه‌آهن ماهشهر بوده و این موضوع سبب کمبود فروش بلیط در ایستگاه راه‌آهن بندر امام خمینی(ره) می‌شود.

وی افزود: طبق مکاتبات و پیگیری‌هایی که با مسئولان انجام دادیم مشکل فروش بلیط  با اضافه شدن سالن ایستگاه راه‌آهن بندر امام خمینی(ره) حل شد ولی به دلیل مشکل فنی در دو  واگن قطار، دوباره این مشکل به وجود آمد و از طریق استانداری پیگیر حل سریعتر موضوع هستم.

رحیم محمدی‌ بساتین مدیر پایانه‌های مسافربری بندر امام خمینی(ره) در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، اظهار داشت: طبق هماهنگی‌هایی که با  مسئول قطارها انجام شد؛ تاکید کردیم فروش بلیت در روزهای تعطیل در ایستگاه بندر امام خمینی(ره) انجام و مسافران را سوار قطار کنند ولی از هفته گذشته دو واگن که  مشکل فنی داشتند برای تعمیرات از ریل خارج  شدند.

وی افزود: با هماهنگی‌هایی که با مسئولان رجا استان انجام دادیم در تلاش هستیم تا هفته آینده واگن‌های سرویس شده به قطارها اضافه و مشکل ایجاد شده؛  حل شود.

انتهای پیام/و

https://biknews.ir/6807کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/6807/اعتراض-مسافران-نسبت-به-عدم-فروش-بلیت-در/کپی شد!