مسجدسلیمان قهرمان مسابقات استانی سپک تاکرا خوزستان شد

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره) به نقل از تسنیم؛ نازی بشاره‌دورقی اظهار داشت: امروز برای اولین‌بار مسابقات استانی ورزش سپک تاکرا بانوان خوزستانی با حضور ۴ تیم فعال در استان و از شهرهای رامهرمز، مسجدسلیمان، بندرماهشهر و بندر امام خمینی(ره) به میزبانی بندر امام خمینی(ره) در سالن ۲۵۰۰ نفری ورزشگاه شهید حقگو برگزار شد.

وی افزود: رقابت در این ورزش بین دو تیم که هر تیم شامل ۵ بازیکن است انجام می‌شود و دو نفر هم به‌عنوان ذخیره تیم را همراهی می‌کنند.

نائب‌رئیس و مسئول بانوان سپک تاکرا خوزستان درباره هدف از برگزاری این مسابقات، عنوان کرد: مسابقات استانی سپک تاکرا با هدف استعدایابی بازیکنان خوزستانی جهت شرکت در لیگ رفت‌ و برگشت کشوری و همچنین المپیاد کشوری در رده سنی ۱۳۸۲ به بالا برگزار می‌شود.

بشاره‌دورقی  بیان داشت: تیم مسجدسلیمان مقام اول، تیم بندرماهشهر و رامهرمز به طور همزمان مقام دوم، تیم بندر امام خمینی(ره) مقام سوم و به عنوان تیم اخلاق شناخته شد.

یادآور می‌شود سپک تاکرا ورزشی شبیه والیبال است که به جای دست، از پا برای گذراندن توپ از تور استفاده می‌شود. این بازی از ورزش های بومی جنوب شرق آسیا است و در تایلند، مالزی، لائوس و اندونزی بسیار محبوب است. بطور کلی سپک تاکرا را می‌توان ترکیبی از رشته‌های فوتبال، والیبال و ژیمناستیک و بدمینتون دانست. هر تیمی که بتواند ۲ ست از ۳ ست بازی را از آن خود کند، برنده مسابقه می‌شود.

اولین دوره مسابقات چهارجانبه سپک تاکرای بانوان به میزبانی بندر امام خمینی(ره)اولین دوره مسابقات چهارجانبه سپک تاکرای بانوان به میزبانی بندر امام خمینی(ره)اولین دوره مسابقات چهارجانبه سپک تاکرای بانوان به میزبانی بندر امام خمینی(ره)

اولین دوره مسابقات چهارجانبه سپک تاکرای بانوان به میزبانی بندر امام خمینی(ره)اولین دوره مسابقات چهارجانبه سپک تاکرای بانوان به میزبانی بندر امام خمینی(ره)انتهای پیام/*

https://biknews.ir/6293کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/6293/مسجدسلیمان-قهرمان-مسابقات-استانی-سپک/کپی شد!