پروژه‌های عمرانی بندر امام خمینی(ره) به شورای راهبردی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ارائه شد

محسن بیرانوند در حاشیه اولین جلسه شورای اداری شهرستان بندرماهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار خبر بندر امام خمینی(ره) در خصوص سهم بندر امام خمینی(ره) از پروژه‌های مصوب شورای راهبردی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، اظهار داشت: پروژه‌های تدوین شده بر اساس برنامه‌های بوده که ادارات شهرستان ارائه کردند.
وی افزود: در این خصوص بخشدار بندر امام خمینی(ره) با مدیران ادارات جلساتی داشته است و پروژه‌های بندر امام خمینی(ره) را به فرمانداری ارائه کرده است.
بیرانوند با تاکید برعدم هرگونه دخالت فرمانداری بندرماهشهر در خصوص پروژه‌های ارائه شده توسط اداره‌های شهرستان بندرماهشهر، بیان کرد: در ۲۵۴ پروژه‌ مصوب شورای راهبری منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، پروژه‌هایی که توسط ادارات بندر امام خمینی(ره) به فرمانداری بندرماهشهر ارائه شده است لحاظ گردیده و فرمانداری هیچ دخل و تصرفی در این پروژه‌ها نداشته است.
وی در پایان گفت: در هفته جاری جلسه‌ای با حضور مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در خصوص تعیین سهم شرکت‌های پتروشیمی‌های در این طرح داریم و بعد از تصویب نهایی، اطلاعات پروژه‌های عمرانی در اختیار عموم مردم شهرستان قرار داده خواهد شد.

https://biknews.ir/5650کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/5650/پروژه‌های-عمرانی-بندر-امام-خمینیره-ب/کپی شد!