توسعه گردشگری آبی در بندرماهشهر تاثیر به سزایی در ایجاد اشتغال دارد

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره) به نقل از تسنیم، در راستای توسعه گردشگری آبی و ایجاد زیر ساخت‌های لازم در سواحل و خوریات در شهرستان بندر ماهشهر جلسه‌ای مشترک بین فرمانده منطقه سوم دریایی امام  حسین (ع) بندر ماهشهر و مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری خوزستان برگزار شد.

در این جلسه سردار یدالله بادین فرمانده منطقه سوم دریایی امام حسین (ع) در بندر ماهشهر اظهار داشت: ظرفیت‌های گردشگری آبی در شهرستان بندر امام خمینی(ره) بسیار متنوع و مهم هستندو با توسعه این ظرفیت  می‌توان به رونق اشتغال در منطقه پرداخت.

وی افزود: برای توسعه همه جانبه  ظرفیت‌های گردشگری به ویژه گردشگری آبی شهرستان بندر ماهشهر با اداره کل میراث فرهنگی خوزستان آماده همکاری هستیم تا با استفاده از پتانسیل این شهرستان شاهد رونق در این منطقه باشیم.

در ادامه جلسه علیرضا ایزدی مدیرکل میراث فرهنگی خوزستان  ضمن تشکر از همکاری فرمانده منطقه سوم دریایی امام  حسین (ع) بندر ماهشهر برای توسعه ظرفیت گردشگری آبی در ماهشهر گفت: توسعه پایدار گردشگری در حوزه دریایی و ساحلی از جمله اهداف سازمان میراث فرهنگی در مناطق جنوب و استان خوزستان است.

وی افزود: در سفرهایی که به شهرستان ماهشهر داشتیم متوجه ظرفیت‌های غنی این شهرستان در حوزه آبی شدیم و در ادامه با شناسائی ظرفیت‌ها به ارائه زیرساخت‌های لازم با بخش خصوصی وارد مذاکره می‌شویم.

مدیرکل میراث فرهنگی خوزستان ادامه داد: بدون شک با توجه به ظرفیتی که شهرستان ماهشهر در زمینه گردشگری آبی دارد باید گفت با  توسعه پایدار صنعت گردشگری شاهد رونق اشتغال در این منطقه خواهیم بود.

https://biknews.ir/5230کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/5230/توسعه-گردشگری-آبی-در-بندرماهشهر-تاثیر/کپی شد!