سیر صعودی شیوع کرونا در بندر امام با شناسایی ۲ ابتلا جدید/ آمار نهایی ماهشهر ۳۴ بندرامام‌ ۱۵

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره)، حسین کاملی، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در جمع خبرنگاران در خصوص آمار مبتلایان به کرونا ویروس اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۵ مورد جدید ابتلا به کرونا ویروس در استان خوزستان به ثبت رسیده است و مجموع موارد شناسایی شده ابتلا به این ویروس در مجموع به ٧١٨ مورد رسیده است.

وی افزود: این موارد به تفکیک شهرها شامل اهواز٨ نفر، امیدیه ٢نفر، باوی ١ نفر، خرمشهر ٢ نفر، دزفول ۵ نفر، شادگان ١ نفر،شوش۱ نفر، شوشتر٢ نفر، گتوند١ نفر و ماهشهر٢ نفر می‌باشد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اهواز با اشاره به ۵ مورد فوتی در ۲۴ ساعت گذشته عنوان کرد: متاسفانه تاکنون ۸۵ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در استان جان خود را از دست داده‌اند که به تفکیک ٣ نفر در اهواز، ١ نفر ایذه و١ نفر دزفول بوده‌اند.

وی افزود: در حال حاضر ١٧٨ بیمار مبتلا به این ویروس در بیمارستان‌های معین استان تحت درمان هستند و با تلاش‌های شبانه‌روزی کادر درمان تاکنون ۴۵۵ نفر از بیماران بهبود یافته‌اند.

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره)، در ۲۴ ساعته گذشته ۲ مورد جدید در شهرستان بندرماهشهر شناسایی شده، که هر دو ساکن بندر امام خمینی و از مناطق کوی شهید صدوقی و شهید دستغیب گزارش شده است.

به گفته مسئولان توزیع بیماری کرونا در مناطق شهری بندر امام خمینی(ره) به تفکیک، فاز ۴ و کوی اباذر هر کدام ۴ نفر، کوی شهید بهشتی و شهید دستغیب هر کدام ۲ نفر ، کوی شهید رجایی(فاز۳)، کوی شهید مطهری(بلوکی‌ها) و کوی شهید صدوقی هر کدام یک نفر گزارش شده، که از این تعداد ۱ نفر فوتی، ۶ نفر تحت درمان و ۸ نفر بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص شده‌اند.

۴ نفر فوتی، ۳۲ نفر بهبود یافته، ۱۳ نفر تحت درمان بیمارستانی، آخرین وضعیت ۴۹ مبتلا به کرونا در شهرستان بندرماهشهر، بندر امام خمینی و شهر شهید چمران است. تاکنون در بندرماهشهر ۳۴ و بندر امام خمینی(ره) ۱۵ مورد شناسایی شده است.

انتهای پیام/و

https://biknews.ir/11198کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/11198/11198/کپی شد!