گزارش ویدئویی از رفع آلودگی معابر عمومی بندر امام خمینی(ره) توسط یگان پدافند هوایی جنوب غرب ارتش

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره) به نقل از تسنیم، منطقه پدافند هوایی جنوب غرب ارتش جمهوری اسلامی ایران در راستای همکاری و همیاری با ارگان‌ها و سازمان‌های کشوری، واحدهای جنگ نوین ارتش را که مجهز به امکانات پیشرفته و نفرات آموزش دیده را برای رفع آلودگی، گندزدایی و ضدعفونی شهرها در مقابل با ویروس کرونا، وارد فاز عملیاتی کرده است.

یگان مخصوص جنگ‌های میکروبی، شیمیایی و هسته‌ای منطقه پدافند هوایی جنوب غرب ارتش چمهوری اسلامی ایران که در روزهای اخیر  معابر اصلی شهرهای ماهشهر، رامشیر و رامهرمز را رفع آلودگی کرده بودند، در حرکتی جهادی معابر، اماکن، خیابان‌ها و مراکز پرتردد بندر امام خمینی(ره) را ضدعفونی و گندزدایی کردند.

بیشتر بخوانید:

گزارش ویدئویی ضدعفونی اماکن عمومی بندر امام خمینی توسط جهادگران سلامت

فرمان مهم رهبر انقلاب به سرلشکر باقری درباره مقابله با کرونا/ رزمایش مقابله با احتمال «حمله‌ی بیولوژیکی»

مراکز عمومی بندر امام خمینی(ره) ضدعفونی شدند+تصاویر

سرهنگ قاسم رئیسی‌زاده فرمانده پشتیبانی منطقه پدافند هوایی جنوب غرب ارتش در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران با توجه به شرایط موجود کشور در راستای فرمایشات فرمانده معظم کل قوا و دستور اکید فرمانده کل ارتش با تمام توان برای کمک به مردم عزیز ایران به میدان آمده است.

وی افزود: یگان مخصوص جنگ‌های میکروبی، شیمیایی و هسته‌ای منطقه پدافند هوایی جنوب غرب ارتش چند روزی است عملیات بزرگ رفع آلودگی و ضدعفونی کردن شهرها برای استان خوزستان از شهرهای رامشیر، ماهشهر،امیدیه و رامهرمز آغاز کرده است.

رئیسی‌زاده در ادامه بیان کرد: یگان پدافند هوایی جنوب غرب کشور عملیات رفع آلودگی معابر، اماکن، خیابان‌ها و مراکز پرتردد بندر امام خمینی(ره) را به منظور کمک به مردم برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا, با موفقیت انجام شد.

وی افزود: رفع آلودگی معابر عمومی شهرها توسط دستگاه پیشرفته و اختصاصی جنگ‌های میکروبی، شیمیایی، هسته‌ای انجام می‌شود که می‌تواند مناطق شهری را در کوتاه‌ترین زمان رفع آلودگی، ضدعفونی  و گندزدایی کند.

گزارش ویدئویی را در آپارات خبر بندر امام خمینی(ره) مشاهده کنید.

انتهای پیام/و

https://biknews.ir/11039کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/11039/گزارش-ویدئویی-از-رفع-آلودگی-معابر-عموم/کپی شد!