قرارگاه پدافند زیستی در سپاه راه‌اندازی شد

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره)، سرهنگ پاسدار کریم بابایی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج ماهشهر اظهار داشت: قرارگاه پدافند زیستی بسیج عمومی ماهشهر به منظور استفاده حداکثری از بسیج مردمی برای مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا راه‌اندازی شد.

وی افزود: این قرارگاه با همکاری فرمانداری، منطقه سوم دریایی، شهرداری و شورای شهر، سازمان منطقه ویژه، حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج، گروههای جهادی و بسیج مردمی از ابتدای علائم این ویروس در شهرستان راه‌اندازی شده و تاکنون اقدام‌های موثری انجام داده است.

فرمانده قرارگاه زیستی بیسج عمومی ماهشهر درباره اقدام‌های انجام شده بیان کرد: آموزش نیروهای به کارگیری شده در قرارگاه توسط واحد جنگ نوین منطقه سوم دریایی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان بندرماهشهر انجام شد.

وی افزود: راه‌اندازی خط تولید جدید تولید ماده ضدعفونی با محوریت سازمان و بسیج منطقه ویژه پتروشیمی و به کارگیری بسیجیان ایثارگر، تحویل بسته پیشگیری از ویروس و مواد ضدعفونی درب منازل به خصوص در مناطق کم برخوردار انجام شده است.

فرمانده قرارگاه زیستی بیسج عمومی ماهشهر در ادامه درباره ضدعفونی و گندزدایی بیان کرد: ضدعفونی و گندزدایی اماکن و معابر عمومی پارک‌ها، زندان و … با محوریت شهرداری، منطقه سوم دریایی، سازمان منطقه ویژه و بسیجیان شهرستان در حال انجام است.

وی افزود: تحویل مواد ضدعفونی و شستشوی ادارات و نهادهای شهرستان، عابربانک‌ها و پمپ بنزین‌ها و… با مواد مخصوص، تهیه بروشور آشنایی عموم با پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، راه‌اندازی تولید ماسک توسط بانوان بسیجی و جهادی شهرستان و اقدامات شایسته دیگر که تا شکست کامل این ویروس ادامه خواهد داشت.

فرمانده قرارگاه زیستی بسیج عمومی ماهشهر با تشکر از تلاش همه گروه‌های مختلف مردم بسیجیان جهادگران و مسئولان خدمتگزار شهرستان بیان کرد: امید داریم در کنار پزشکان و پرستاران زحمتکش که پیش قراول و خط مقدم مبارزه با این ویروس هستند، بتوانیم برای ریشه‌کن کردن و شکست ویروس کرونا گام‌های موثری را برداریم.

وی در پایان گفت: از خداوند متعال سلامتی، سربلندی و عزت همه خدمتگزاران مردم عزیز شهرستان اعم از مسئولان و گروه‌های بسیج عمومی را خواستار شد.

انتهای پیام/و

https://biknews.ir/10866کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/10866/قرارگاه-پدافند-زیستی-در-سپاه-راه‌اندا/کپی شد!