امکان قرائت کنتورهای آب با استفاده از تلفن همراه فراهم شد

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره) به نقل از تسنیم، محسن درفشان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ۱۸۵ نفر از ماموران قرائت کنتور اداراه آب‌و فاضلاب شهرهای استان با استفاده از موبایل‌های جدید و نرم افزار طراحی شده اقدام به قرائت کنتورهای آب شهروندان و ارسال اطلاعات به امور و ادارات خود برای محاسبه قبوض آب بها می کنند.

وی گفت: موبایل‌های جدید که جانشین دستگاه‌های قدیمیpdlشده است، علاوه بر سبک و کم وزن بودن، کم هزینه‌تر نیز بوده و نگهداری و تعمیرات آن ساده تر است.

معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب و فاضلاب شهری استان خوزستان  عنوان کرد: با نرم افزار نصب شده بر رویتلفن‌های همراه،امکان انجام انواع پیمایش‌ها و جمع‌آوری و تصحیح اطلاعات مشترکین به راحتی قابل انجام است.

درفشانگفت: علاوه بر این با بهره‌گیری از سامانه موقعیت یاب جهانی(جی پی اس) نیز می توان مسیر ماموران قرائت کنتور و موقعیت صحیح مشترکین آب و فاضلابرا رصد و در صورت امکان تصحیح نمود.

وی تاکید کرد : افزایش سرعت قرائت کنتور ، کاهش هزینه‌های فرایند قرائت کنتور، قابل کنترل بودن مراحل کار مامورین قرائت از طریق موقعیت یاب موبایل(GPS) و ثبت زمان حضور مامور، تصویر برداری از کنتور و ثبت تخلفات توسط موبایل در سامانه، امکان قرائت هوشمند کنتور با نصب بارکد برخی از مزایای اجرای این طرح است.

انتهای پیام/و

https://biknews.ir/10381کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/10381/امکان-قرائت-کنتورهای-آب-با-استفاده-از-ت/کپی شد!