آبفا بندرامام خمینی(ره) پاسخ داد؛ منهول‌های روباز کوی شهید صدوقی درب‌دار شدند

اداره آبفا بندرامام خمینی(ره) با ارسال جوابیه‌ای از رفع مشکل منهول‌های روباز کوی شهید صدوقی خبر داد.

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره)، اداره آبفا بندر امام خمینی(ره) در پاسخ به گزارش “منهول‌های روباز فاضلاب در کمین کودکان بندر امام خمینی(ره)” مشکل منهول‌های روباز کوی شهید صدوقی را رفع و جوابیه ارسال کرد.

در این جوابیه آمده است: عطف به خبر درج شده در خصوص نبود درب منهول در کوی شهید صدوقی ارسالی مخاطبان محترم آن پایگاه خبری به استحضار می‌رساند، ترمیم و نصب درب‌های منهول خطوط دفع فاضلاب منطقه صدوقی ۱۰،۸،۶ که به سرقت رفته بودند پس از وصول گزارش توسط نیروهای واحد بهره برداری امور آبفا بندرامام‌خمینی (ره) نصب درب‌ها انجام شد.

آبفا درباره منهول خیابان شهید صدوقی ۸ که سبب حادثه شده بود عنوان کرد: پس از ثبت و اعلام آدرس در سامانه ۱۲۲ (سامانه اعلام اتفاقات آب و فاضلاب) درباره منهول فاضلاب خیابان شهید صدوقی ۸، امور بهره‌برداری بعد از ثبت آدرس رفع مشکل را انجام داد.

بیشتر بخوانید:

منهول‌های روباز فاضلاب در کمین کودکان بندر امام خمینی(ره)

۹۷ میلیارد تومان اعتبار برای آب و فاضلاب بندر امام خمینی(ره) تصویب شد

روابط عمومی اداره آبفا بندر امام خمینی(ره) در پایان از شهروندان درخواست کرد و بیان داشت: امور آبفا بندرامام خمینی (ره ) از کلیه همشهریان عزیز تقاضا دارد که در صورت مشاهده هرگونه شکستگی لوله آب و یا پس‌زدگی فاضلاب در سطح شهر را با سامانه ۱۲۲ در میان گذاشته تا در اسرع وقت پیگیری لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/و

https://biknews.ir/10105کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/10105/آبفا-بندرامام-خمینیره-پاسخ-داد؛-منهول/کپی شد!