تنها سینمای بندر امام خمینی(ره) در آستانه تعطیلی قرار دارد

مدیر سینما ساحل بندر امام خمینی(ره) از تعطیلی تنها سینما شهر به علت عدم حمایت مسئولان و ارگان‌ها و بالا بودن هزینه‌های جاری، خبر داد.

مهدی عساکره مدیر سینما ساحل بندرامام خمینی(ره) در گفت و گو با پایگاه خبری خبر بندر امام خمینی (ره) از بی‌تفاوتی مسؤلان و نهادها نسبت به تنها سینمای شهر گلایه کرد و اظهار داشت: متاسفانه هیچ اداره و ارگانی برای عقد قرارداد مراجعه نمی‌کند و از طرفی عدم استقبال از سوی مردم باعث شده است که برای دریافت فیلم از مراکز پخش و تهیه کننده‌ها دچار مشکل شویم.

وی افزود: سعی ما بر این است که فیلم‌های جدیدی که در مراکز استان و یا پایتخت در حال اکران است را روی پرده سینما بیاوریم، اما این امر مستلزم حمایت و استقبال همه مردم و نهادها است.

مدیر سینما ساحل بندرامام خمینی(ره) در ادامه گفت: در ایام پیک کرونا اقدام به تعمیرات اساسی سینما کردیم که در این بازسازی مبلغی بالغ بر ۲ میلیارد تومان هزینه شد.

عساکره گفت: درحال حاضر هزینه‌های جاری سینما ساحل از درآمد آن بسیار بیشتر است و ما علاقه نداریم تنها سینمای شهر تعطیل و کاربری آن تغییر کند.

یادآور می‌شود سینما ساحل به عنوان تنها سینمای بندر امام خمینی(ره)، که در سال ۱۳۷۵ تاسیس و شروع به فعالیت کرده است.

انتهای پیام/س

https://biknews.ir/14550کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/14550/تنها-سینمای-بندر-امام-خمینیره-در-آستان/کپی شد!