معاون اقتصادی رئیس جمهور به بندر امام خمینی(ره) می آید

محسن رضایی در سفر به بندر امام خمینی(ره) از روند ورود و ترخیص کالاهای اساسی به کشور بازدید می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری خبر بندرامام خمینی ، محسن رضایی در سفر به بندر امام خمینی(ره) از روند ورود و ترخیص کالاهای اساسی به کشور بازدید می‌کند.

معاون اقتصادی رئیس جمهور صبح روز دوشنبه دوم خردادماه وارد بندر امام خمینی(ره) خواهد شد و از روند واردات و ترخیص کالاهای اساسی از این مجتمع بندری بازدید خواهد کرد.

شرکت در جلسه رفع موانع و تسهیل در ترخیص کالاهای اساسی دیگر برنامه سفر معاون اقتصادی رئیس جمهور به بندر امام خمینی(ره) خواهد بود.

بندر امام خمینی(ره) به عنوان هاب غلات کشور با برخورداری از تجهیزات پیشرفته تخلیه و بارگیری و انبارهای وسیع نگهداری کالا با ایفای نقش خود در زنجیره تأمین کالای اساسی کشور، موفق به ثبت رکورد تخلیه ۱۷ میلیون و ۵۰۰ هزار کالای اساسی در سال گذشته شده است.

از ابتدای سال جاری تاکنون نیز با ورود ۳۶ فروند کشتی اقیانوس‌پیما به مجتمع بندر امام خمینی(ره) و با بهره‌گیری از توان کامل تجهیزاتی و نیروهای مجرب عملیاتی به منظور پهلودهی، تخلیه و حمل به انبارهای نگهداری کالا که بدون وقفه و به طور شبانه‌روزی انجام می‌شود، بالغ بر ۲،۵ میلیون تن انواع کالاهای اساسی شامل گندم، روغن، جو و ذرت تخلیه شده است.

https://biknews.ir/14131کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/14131/معاون-اقتصادی-رئیس-جمهور-به-بندر-امام-خ/کپی شد!