خوزستان با قدوم شهیدان معطر می‌شود؛ میزبانی معراج شهدای اهواز از ۴۴ شهید تازه تفحص شده

به گزارش خبر بندر امام خمینی (ره) به نقل از تسنیم، شهر اهواز همزمان با دهه کرامت و در آستانه ولادت باسعادت حضرت علی بن موسی‌الرضا(ع) میزبان ۴۴ شهید تازه تفحص شده دوران هشت سال دفاع مقدس می‌شود.

پیکر پاک این شهدای والامقام پس از انتقال به اهواز، در معراج شهدای این شهر استقرار می‌یابد.

آیین استقبال از پیکر پاک و مطهر ۴۴ شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس روز پنجشنبه ۲۰ تیرماه از ساعت ۲۱:۱۵ در معراج شهدای اهواز برگزار می‌شود.

در این برنامه که با حضور خادمان مضجع شریف و نورانی حضرت علی بن موسی‌الرضا(ع) برگزار می‌شود اساتید برجسته حوزه علمیه با موضوع تبیین معنویت و جایگاه شهدا در گام دوم انقلاب سخنرانی می‌کنند.

همچنین در آیین استقبال از پیکر پاک و مطهر ۴۴ شهید تازه تفحص شده دوران هشت سال دفاع مقدس مصطفی مروانی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت به مداحی می‌پردازد.

پیکر پاک ۴۴ شهید دوران دفاع مقدس به کشور بازمی‌گردد

گزارش تصویری مراسم شبی با شهدا در مسجد النبی(ص) بندرامام خمینی(ره)

اولین همایش تجلیل از مادران شهدا در بندر امام خمینی(ره) برگزار شد

معراج شهدای اهوای پادگان شهید محمودوند در سه راه خرمشهر، جاده اندیمشک بین معاونت اردوئی، گردشگری و راهیان نور سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان و شهرک شهید میثمی قرار دارد.

 پیکر پاک و مطهر این ۴۴ شهید تازه تفحص شده دوران هشت سال دفاع مقدس پس از چند دهه غربت و گمنامی در آستانه ولادت فرخنده حضرت ثامن‌الحجج امام رضا(ع) به وطن باز می‌گردد.

آئین استقبال از پیکر پاک و مطهر ۴۴ شهید تازه تفحص شده دوران هشت سال دفاع مقدس روز پنجشنبه ۲۰ تیرماه انجام می‌شود و مردم ایران از نقاط مختلف کشور به ویژه از سراسر استان خوزستان به استقبال مسافران تازه از سفر برگشته خود می‌آیند.

این برنامه در مرز شلمچه در شهرستان خرمشهر برگزار می‌شود که جمعی از مسئولان لشکری و کشوری به همراه مردم شهرهای مختلف کشور از جمله اهواز، آبادان، خرمشهر، مینوشهر، چوئبده و اروندکنار در آن حضور می‌یابند.

همچنین جمعی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران نیز با حضور در مرز شلمچه از پیکر پاک و مطهر ۴۴ شهید تازه تفحص شده دوران هشت سال دفاع مقدس استقبال می‌کنند.

برگزاری آئین استقبال از پیکر پاک و مطهر ۴۴ شهید تازه تفحص شده دوران هشت سال دفاع مقدس بر عهده یگان تشریفات نیروی انتظامی استان خوزستان است.

به گفته فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح، پیکرهای پاک و مطهر این ۴۴ شهید دوران دفاع مقدس در دو ماه اخیر در مناطق عملیاتی شلمچه، کتیبان، شرق دجله و زبیدات تفحص شده است.

این ۴۴ شهید تازه تفحص شده مربوط به عملیات‌های رمضان، محرم، خیبر، کربلای پنج و تک دشمن در سال ۶۷ هستند که توسط کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح تفحص شده‌اند.

https://biknews.ir/8364کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/8364/خوزستان-با-قدوم-شهیدان-معطر-می‌شود؛-م/کپی شد!