گزارش| ‌بی‌مهری مسئولان به مسکن مهر بندر امام خمینی(ره) / جولان سارقان در شهرک مسکونی+ فیلم

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره) به نقل از تسنیم، ساکنان مسکن مهر از تکمیل نشدن زیرساخت‌‌های روشنایی و آسفالت معابر با وجود منابع و اعتبارات لازم اختصاص داده شده، رنج می‌برند. مطالبه‌گری که در این سال‌ها با وجود پیگیری‌های مردمی و رسانه‌ای، تاکنون پاسخ مناسبی به آن داده نشده است.

شهروندان عنوان می‌کنند: فراهم نشدن پارک بازی کودکان، بازارچه محلی، فضای سبز، آسفالت و روشنایی معابر، امنیت اجتماعی به علت وجود سارقان و زیرساخت‌های اولیه شهری، سبب شده که مردم حتی تمایل به سکونت در ساختمان‌های تکمیل شده در مسکن مهر بندر امام خمینی(ره)، نداشته باشند.

بیشتر بخوانید:

پدیده‌ای جدید در مسکن مهر بندر امام خمینی(ره)؛ سارقان جسور به جان ساختمان‌های نوساز افتاده‌اند

امنیت مهم‌ترین دغدغه ساکنان مسکن مهر بندر امام خمینی(ره) است + فیلم

مسکن مهر بندر امام خمینی(ره) فاقد امنیت است/پنج هزار نفر بدون امنیت زندگی می‌کنند

امنیت اجتماعی مسکن مهر بندر امام خمینی افزایش می‌یابد

یکی از شهروندان مسکن مهر بندر امام خمینی(ره) اظهار داشت: با وجود تخصیص منابع مالی و وعده مسئولان شهری برای تکمیل زیرساخت‌‌های آسفالت، جدول‌گذاری و روشنایی معابر مسکن مهر ولی تاکنون اقدام موثری صورت نگرفته است.
وی افزود: جدول‌گذاری و آسفالت مسکن مهر بندر امام خمینی(ره) به علت مشکلات و اختلافات بین مسئولان شهرداری و اداره راه و شهرسازی، تکمیل نشده است.

سپاه و بسیج برای تقویت امنیت مسکن مهر کمک کنند

این شهروند در ادامه تاکید کرد: عدم تکمیل زیرساخت آسفالت و جدول‌گذاری معابر سبب می‌شود با شروع بارندگی پاییز و زمستان، این نعمت الهی به نقمت تبدیل شود.

یکی دیگر از شهروندان مسکن مهر بندر امام خمینی(ره) درباره روشنایی و امنیت اجتماعی بیان کرد: عدم تکمیل روشنایی سبب شده معابر مسکن مهر در شب‌ها طوری تاریک شود که کسی جرات تردد ندارد.

وی افزود: یکی دیگر از مشکلات مسکن مهر وجود سارقانی است که بدون هیچ گونه نگرانی در حال سرقت میلگرد فنداسیون‌های رها شده هستند و اگر چیزی نصیبشان نشود سراغ منازل ما می‌آیند.

این شهروند در ادامه گفت: از سپاه و بسیج برای تقویت امنیت مسکن مهر درخواست کمک و همیاری داریم.

وی با انتقاد از شهرداری به علت ندادن خدمات شهری به مسکن مهر عنوان کرد: مسئولان شهرداری و شورای شهر در پاسخ به دغدغه شهروندان عنوان می‌کنند مسکن مهر تحویل اداره راه و شهرسازی است ولی آیا نباید مشکل شهروندان‌ حل شود؟

مردم مسکن مهر به کمترین امکانات راضی هستند

حجت‌الاسلام حسن طاهری‌نژاد امام جماعت مسکن مهر بندر امام خمینی(ره) با بیان اینکه مسکن مهر مورد بی‌مهری قرار گرفته است، اظهار داشت: مسکن مهر بندر امام خمینی(ره) همان زندگی بیابان‌‌نشینی در حاشیه شهر است که به جای چادر، آپارتمان ساخته شده است.

وی افزود: پارک بازی کودکان، فضای سبز، بازارچه محلی، زمین فوتبال، عدم تکمیل آسفالت، جدول‌گذاری و روشنایی معابر و امکانات اولیه زندگی در مسکن مهر بندر امام خمینی(ره) فراهم نیست.

طاهری‌نژاد با بیان اینکه بیشتر از نبودن امکانات، مردم مسکن مهر از قول و وعده‌ عملی نشده مسئولان شکایت و ناراحتی دارند، بیان کرد: مسئولان‌ وعده دادند که برای تقویت امنیت مسکن مهر، ساختمان کلانتری احداث کرده و پایگاه مقاومت بسیج را در مسجد راه‌اندازی کنند.

وی با بیان اینکه نباید مسئولان به مسجد مسکن مهر به یک نمازخانه نگاه کنند، گفت: مسجد مسکن مهر در روزهای کرونایی در کنار مردم بوده است و اگر به مسجد رسیدگی شود می‌تواند خیلی از خلاهای موجود را تامین کند.

وی افزود: پیشنهاد می‌کنیم مسکن مهر را به اسم یکی از شهدا نامگذاری کنند تا به برکت اسم شهدا و با عزم جدی مسئولان مشکلات مردم محروم مسکن مهر حل شود.

در ادامه گزارش ویدئویی را مشاهده بفرمایید.

https://biknews.ir/12014کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/12014/گزارش-‌بی‌مهری-مسئولان-به-مسکن-مهر-بن/کپی شد!