نتایج رقابت‌های قوی‌ترین مردان باشگاه‌های خوزستان اعلام شد

مسابقات قویترین مردان "تک لیفت" استان خوزستان انتخابی کشور برای نخستین بار به میزبانی بندر امام خمینی(ره)، با مشخص شدن تیم‌های برتر به ایستگاه پایانی رسید.

به گزارش پایگاه خبری خبر بندر امام خمینی(ره)، مسابقات قویترین مردان “تک لیفت” با لوازم و بدون لوازم رده سنی جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان مستر ۱و۲ قهرمانی باشگاه‌های استان خوزستان انتخابی کشور برای نخستین به میزبانی هیئت بدنسازی و پرورش اندام بندر امام خمینی(ره) و همکاری اداره ورزش و جوانان در سینما ساحل شهرستان، برگزار شد.

فرشید علیپور رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام بندر امام خمینی(ره) با بیان اینکه این رقابت‌ها با حضور مربیان و قهرمانان کشوری و بین‌المللی انجام شد، اظهار کرد: باشگاه‌های نیرو، نوین و شهریار از بندر امام خمینی(ره)، باشگاه‌های قصر آهنین و پیشتازان از اهواز، باشگاه نیرو ایذه در سطح باشگاهی در این رقابت‌ها شرکت کردند.

وی افزود: شهرستان‌های اندیکا، دزفول، ماهشهر، خرمشهر، آبادان، شوشتر، بندرهندیجان، شادگان، گچساران،رامهرمز، امیدیه، کوت عبدالله در سطح هیئت بدنسازی و پرورش در این مسابقات، شرکت کردند.

رئیس برگزاری مسابقات استان خوزستان درباره نتایج نهایی این رقابت‌ها عنوان کرد: در بخش تیمی بدون لوازم، باشگاه نیرو بندر امام خمینی (ره)، باشگاه قصر آهنین اهواز، هیئت پرورش بدنسازی و پرورش اندام بندرماهشهر توانستند مقام‌های نخست تا سوم این بخش را به کسب کنند.

علیپور ادامه داد: در بخش تیمی با لوازم، باشگاه انرژی پلاس اندیکا، باشگاه نیرو بندر امام خمینی(ره) و باشگاه نیرو ایذه به ترتیب حائز مقام نخست، دوم و سوم، شدند.

انتهای پیام/

https://biknews.ir/16558کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/16558/نتایج-رقابتهای-قویترین-مردان-باشگ/کپی شد!