درمانگاه ۴۰۰ واحد بندر امام خمینی(ره) خصوصی و انحصاری نیست

رییس شورای اسلامی شهر بندر امام خمینی(ره) گفت: اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان نباید امکانات دولتی درمانگاه کوی بندر را خصوصی و انحصاری دانسته و به تشخیص سازمانی از مردم به هر دلیل، دریغ کند.

اصغر روحی اصفهانی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبر بندر امام خمینی(ره) درباره تعطیلی درمانگاه کوی ۴۰۰ واحد کوی بندر، اظهار کرد: تعطیلی درمانگاه حتی برای مدت زمان کوتاه باعث ایجاد سردرگمی بالغ بر ۳ هزار بیمه شده، بیکارشدن کادر درمان و به خطر افتادن سلامت مردم بندرامام خمینی(ره) خواهد شد.

وی افزود: به غیر از بیمارستان نوید که با کمبودهایی مواجه است، درمانگاه ۴۰۰ واحد در حال حاضر تنها مرکز درمانی شبانه‌روزی شهر بندر امام خمینی(ره) است که تعطیلی آن سبب ایجاد بحران و خسارت جبران‌ناپذیر درمانی برای مردم می‌شود.

روحی اصفهانی ادامه داد: اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان نباید امکانات دولتی درمانگاه کوی بندر را خصوصی و انحصاری دانسته و به تشخیص سازمانی از مردم به هر دلیل، دریغ کند.

رئیس شورای اسلامی شهر بندر امام خمینی(ره) در واکنش به مصاحبه سرپرست معاونت برنامه‌ریزی، توسعه مدیریت و منابع اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان درباره همکاری بی قید و شرط مسئولان شهری برای تعطیلی درمانگاه، بیان کرد: معاون پروازی درک درستی از وضعیت محروم بودن مردم مظلوم بندر امام خمینی(ره) ندارد.

وی تاکید کرد: شورای اسلامی شهر و مردم بندر امام خمینی(ره) اجازه نمی‌دهند بدون در نظر گرفتن امنیت و رفاه شهروندان تصمیم‌ گرفته شود.

روحی اصفهانی با تشکر و قدردانی از همکاری‌های مدیر کل بنادر و دریانوردی خوزستان برای بازسازی و توسعه درمانگاه ۴۰۰ واحد، گفت: شورای شهر بندر امام خمینی(ره) مخالف تعمیر، گسترش و بازسازی درمانگاه کوی ۴۰۰ واحد نیست، ولی تعطیلی کامل درمانگاه در طول اجرای پروژه را تصمیمی بر خلاف مصلحت مردم شهر دانسته‌ و اجازه اجرای چنین تصمیمی نمی‌دهد.

اصغر روحی اصفهانی درباره پروژه‌های اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان در بندر امام خمینی(ره) بیان داشت: مجموعه فرهنگی و ورزشی شهید حقگو حدود ۵ سال به خاطر تعمیر و توسعه تعطیل است و از طرفی دیگر جاده کمربندی نیز در نقاط متعددی دچار تخریب شده و ۳ سال مشکل روشنایی دارد، اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان می‌تواند برای اجرای اولویت‌های شهری با هماهنگی بخشدار، اقدام کند.

رییس شورای اسلامی شهر بندر امام خمینی(ره) با تشکر از موضع و پیگیری بخشدار درخصوص جلوگیری از تعطیلی درمانگاه، تصریح کرد: برای جلوگیری از آسیب به وضعیت درمانی شهر از نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان بندرماهشهر انتظار داریم ورود موثر کنند.

روحی اصفهانی تاکید کرد: شرایط منطقه و کشور بسیار حساس است و به نظر می‌رسد چنین تصمیم‌های عجولانه‌ای برخلاف مصلحت، نظر مردم و مسئولان شهری است و انتظار می‌رود مسئولان اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان در موضوع تعطیلی بدون جایگزین درمانگاه ۴۰۰ واحد، تجدید نظر کنند.

انتهای پیام/

https://biknews.ir/16529کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/16529/درمانگاه-۴۰۰-واحد-بندر-امام-خمینیره-خص/کپی شد!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • Sd بعضی از مسئولین در راستای منافع سخصی، سازمانی یا حزبی خود و بدون توجه به عواقب بعدی تصمیمات خود اقداماتی را انجام می‌دهند که موجبات سختی و رنجش بیشتر مردم میشوند متاسفانه این مسئولین هیچوقت مورد بازخواست قرار نمی گیرند از دادستان محترم و ریاست محترم دادگاه بندرامام خواستار برخورد قاطع و انقلابی با این دست از مسئولین متخلف هستم بدون هیچ مماشات و اغماضی تا درس عبرتی برای سایرین باشد