عزاداری باشکوه مردم بندر امام خمینی(ره) در عصر عاشورا + فیلم

هیئت‌های عاشورایی بندر امام خمینی(ره) طبق رسم هر سال در عصر روز عاشورا با تجمع باشکوه در کوی شهید صدوقی، در عزای سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) و یاران وفادارش سوگواری می‌کنند.

به گزارش پایگاه خبری خبر بندر امام خمینی(ره)، همزمان با عاشورای حسینی (ع) سراسر میهن اسلامی یکپارچه غرق در اندوه و ماتم شد و مردم با حضور در هیئت‌های عزاداری در سوگ سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) عزاداری و هر یک به نحوی ارادت و عشق خود را به امام حسین (ع) نشان می‌دهند.

طبق رسم هر سال هیئت‌های عزاداری بندر امام خمینی(ره) عصر عاشورا در کوی شهید صدوقی بندر امام خمینی(ره) برای سوگواری و اقامه عزای سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع)، تجمع می‌کنند.

سوگواری عصر عاشورا در بندر امام خمینی(ره) حال و هوای خاصی دارد، سوگواران حسینی، بیرق‌ها و کتیبه‌های سرخ و سیاه را در خیابان‌ها، کوچه‌ها، مساجد، تکایا و حسینیه‌ها به نشان حزن و ماتم به اهتزاز درآورده‌اند و با رخت عزا به سوگ مصائب کربلا می‌نشینند.

کوی شهید صدوقی مملو از عزاداران حسینی (ع) است که در رثای سرور و سالار شهیدان ابا‌عبدالله‌الحسین (ع) به سوگواری و عزاداری می‌پردازند تا عشق و ارادت خود را به شهدای کربلا نشان دهند.

انتهای پیام./

https://biknews.ir/16487کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/16487/عزاداری-باشکوه-مردم-بندر-امام-خمینیره/کپی شد!
تصویربرداری:
الفرقد میدیا اللانتاج الحسینی
تدوین و تصویر:
حسن احمدی