عزل شهردار بندر امام خمینی(ره) در انتظار تائید شورای تطبیق است

به گزارش خبر بندرامام خمینی(ره) به نقل از تسنیم، در روز‌های اخیر شایعات و نقل قول‌های زیادی مبنی بر عزل شهردار بندرامام خمینی(ره) و جعل امضا چند عضو شورای شهر در فضای مجازی و حقیقی منتشر شده است. شورای تطبیق شهرستان بندرماهشهر تاکنون هیچ اظهارنظر رسمی نکرده اما نقل قول‌های غیررسمی فراوانی مبنی بر عزل شهردار بندرامام خمینی(ره) به گوش می‌رسد. چند روز پیش موضوع جعل امضا چند عضو شورای شهر بندر امام خمینی(ره) این شورا را به حاشیه برده است.

محسن بیرانوند در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بندرماهشهر درباره نظر شورای تطبیق شهرستان اظهار داشت: یکشنبه ۲ تیرماه اسنادی و صورت‌جلسه‌هایی از رئیس شورا و اعضای شورای شهر بندرامام خمینی(ره) به صورت جداگانه به دست ما رسیده است.

وی با تاکید بر اینکه شورای تطبیق تاکنون هیچ نظری در زمینه عزل شهردار بندرامام خمینی(ره) نداده است، افزود: شورای تطبیق در حال بررسی این اسناد و صورت‌جلسه‌ها بوده و ۱۴ روز برای ارائه نظر نهایی خود فرصت دارد.

فرماندار بندرماهشهر با اشاره به جعل امضا چند عضو شورای شهر بندرامام خمینی(ره) بیان کرد: اینکه امضا تعدادی از اعضا شورای شهر بندرامام خمینی(ره) جعل شده است شاکیان باید به مراجع قضایی مراجعه کرده و از راه‌های حقوقی آن را پیگیری کنند.

[quote]

بیشتر بخوانید:

دادگستری در انتظار تکمیل گزارش بازرسی بدهی‌های شهرداری بندر امام خمینی(ره) است

موضوع عدم سکونت شهردار بندرامام‌خمینی(ره) از دستور کار شورای شهر خارج شد

موضوع عدم سکونت شهردار بندرامام‌خمینی(ره) از دستور کار شورای شهر خارج شد

[/quote]

به گزارش خبر بندرامام خمینی(ره)؛ محمد عبیاوی با شروع به‌کار دوره پنجم شورای شهر بندر امام خمینی(ره) از بین نامزدهای مختلف با رای اکثریت آرا در شهریور ۹۶ به عنوان شهردار بندر امام خمینی(ره) تعیین و معرفی شد. هنوز مدت زمان زیادی از شهردار شدن محمد عبیاوی نگذشته بود که مورد انتقاد موافقان خود در شورا قرار گرفت که سبب به‌وجود آمدن حاشیه‌هایی در شورای شهر بندر امام خمینی(ره) شد.

چندین بار جلسه سوال از شهردار از سوی برخی از اعضا شورای شهر مطرح شد ولی به صحن شورا نرسید. با اصرار یکی از موافقان اولیه شهردار که گفته می‌شود پیشنهاد شهردار شدن عبیاوی را داده است، بالاخره در دی ماه ۹۷ جلسه سوال از شهردار با موضوع مشکلات و معضلات مدیریت شهری برگزار شد. جلسه با یک نظر مخالف مطرح کننده سوال رای نیاورد و شهردار ابقا شد. ولی داستان به اینجا ختم نشد و عضو سوال کننده موضوع عدم سکونت شهردار را پیگیری کرد.

عدم سکونت شهردار بندر امام خمینی(ره) سبب اختلاف بین اعضای شورای شهر شده است و رئیس شورای شهر درخواست چهار نفر از اعضای شورا را برای برگزاری جلسه عدم سکونت شهردار اجرا نمی‌کند و به تعویق می‌اندازد.

انتهای پیام/و

https://biknews.ir/8014کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/8014/عزل-شهردار-بندر-امام-خمینیره-در-انتظار/کپی شد!