نمایشگاه کارآفرینی و مشاغل خانگی در بندرامام‌خمینی(ره) آغاز به کار کرد

سید سعید بزاز در گفت‌وگو با خبر بندرامام خمینی(ره) درباره هدف از برگزاری نمایشگاه کارآفرینی و مشاغل خانگی اظهار داشت: نمایشگاه بخشی از فرآیند پایدار در بندر امام خمینی(ره) و در راستای اجرای طرح حمایت از کارآفرینی و مشاغل خانگی برگزار شده است.
وی افزود: سال گذشته ستاد طرح حمایت از کارآفرینی و مشاغل خانگی با حضور مسئولان شهری و به ریاست بخشدار بندر امام خمینی(ره) برای ایجاد زمینه‌های اتصال و ورود به بازار این صنعتگران، تشکیل شد و‌ ستاد با شناسایی افراد صنعتگران این حوزه، شروع به کار کرد.
رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر بندر امام خمینی(ره) با بیان اینکه امسال به دستور مقام معظم رهبری سال رونق تولید نامگذاری شده است، عنوان کرد: امید داریم ایجاد زمینه شود و صنعتگران مشاغل خانگی و کارآفرینان بتوانند با معرفی محصولات به بازار سبب رونق اقتصادی منطقه شده و تاثیر مستقیم بر اقتصاد خانوار داشته باشند.
وی افزود: ۹۰ درصد کسانی که در مشاغل خانگی فعال هستند از بانوان و غالب آنها برای امرار و معاش کار می‌کنند.
بزاز در پایان گفت: امیدواریم با استقبال مردم بندر امام خمینی(ره) از نمایشگاه، دلگرمی را برای صاحبان مشاغل خانگی ایجاد کنند تا آنها بتوانند شغل پایدار و درآمد قابل قبول داشته باشند.
انتهای پیام/و

https://biknews.ir/7299کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/7299/نمایشگاه-کارآفرینی-و-مشاغل-خانگی-در-بن/کپی شد!