آقای گلمرادی فرصت رو به پایان است

اگر بخواهیم خواسته مشترک بین تمام مردم نجیب بندرامام خمینی(ره) را ذکر کنیم، قطعا شهرستان شدن است. حقی مسلم، که برای به‌دست آوردن آن زمان‌های طولانی انتظار کشیده‌ و هر کاری که توانستند، انجام دادند.

در انتخابات سال ۹۴ مجلس شورای اسلامی، مردم بندر امام خمینی(ره) تصمیم گرفتند که دیگر کار را تمام کنند. همه مردم شهر یکپارچه، با انگیزه فراوان و حضوری چشمگیر پای صندوق رای آمدند و شهردار سابق شهر را به مجلس فرستادند.

اینکه گزینه انتخابی خوبی بود یا نه، بگذریم. اما یک مطلب مشخص بود، شعار اصلی کاندیدای آن روز که امروز نماینده مردم است “شهرستان شدن بندرامام‌خمینی(ره)” بود و فصل مشترک تمام شهروندان.

فرصت چهار ساله نمایندگی رو به پایان است اما هنوز خبری از شهرستان شدن نیست. نماینده مردم در مجلس، با عدم ارائه گزارش شفاف و اهتمام جدی پیگیری شهرستان شدن بندر امام خمینی(ره)، فرصتی که برای رسیدن به خواسته دیرینه مردم مظلوم در اختیار شهردار سابق شهر گذاشتند، را به هدر می‌دهد.

فرصتی که شاید برای فرد دیگری و حتی برای مردم شهر قابل تکرار نباشد. چرا که شهرستان نشدن بندر امام خمینی(ره) در دوره فعلی نه تنها فرصت سوزی است بلکه امید سوزی و ناامید کردن مردم در حضور پای صندوق‌های رای و ضربه زدن به جمهوریت نظام را به دنبال دارد و ناامید کردن کردن بسی بدتر از نرسیدن به حق است.

آقای گلمرادی فرصت باقیمانده را قدر بدانید…

https://biknews.ir/6932کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/6932/آقای-گلمرادی-فرصت-رو-به-پایان-است/کپی شد!