۶ هزار فرصت شغلی جدید در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی/ اختصاص ۱۸۰۰ میلیارد ریال به پروژه‌های مسئولیت اجتماعی

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره) به نقل از سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، سید امید شهیدی نیا با اشاره به ۳۰ هزار نیروی مشغول به کار در قطب صنایع پتروشیمی کشور اظهار کرد: با تکمیل طرح‌ها و پروژه‌های در دست ساخت و طرح‌های توسعه‌ای صنایع بالادستی و میانی و اجرای طرح‌های امکان‌سنجی شده صنایع پایین‌دستی بیش از ۶ هزار شغل جدید به صورت مستقیم در منطقه ایجاد می‌شود.

وی با بیان اختصاص بیش از ۷۸۰ میلیارد ریال به حوزه مسئولیت‌های اجتماعی در سال‌های ۸۲ تا ۹۰ از سوی شرکت ملی صنایع پتروشیمی در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی افزود: پس از خصوصی‌سازی شرکت‌ها، بیش از ۵۸۰ میلیارد ریال پروژه‌های مسئولیت اجتماعی از طریق مصوبه‌های شورای راهبردی پتروشیمی‌ها تا پایان سال ۹۶ در منطقه انجام شده است.

شهیدی‌نیا ادامه داد: سال گذشته براساس برنامه فرماندار منطقه در شورای راهبردی سازمان تصویب شد که ۱۸۰۰ میلیارد ریال در طول یک برنامه چهار ساله از سال ۹۷ صرف طرح‌های عمرانی در حوزه بهداری و بهداشت، تربیت بدنی، آموزش و پرورش، زیربنایی و امنیتی شود.

https://biknews.ir/6588کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/6588/۶-هزار-فرصت-شغلی-جدید-در-منطقه-ویژه-اقتص/کپی شد!