هواشناسی اربعین|کربلا ۳ درجه خنک می شود

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره) به نقل از تسنیم، امروز آسمان مرز خسروی در قصرشیرین صاف تا کمی ابری، همراه با رگبار پراکنده، رعد و برق و وزش باد خواهد بود. فردا آسمان این منطقه صاف همراه با وزش بادهای شدید پیش بینی شده است. بیشینه  و کمینه دمای فردا در خسروی به ترتیب ۳۴ و ۱۹ درجه خواهد بود.

آسمان مهران امروز نیمه ابری در بعدازظهر افزایش ابر و رگبار و فردا نیز صاف تا قسمتی ابری گاهی وزش باد و احتمال بارش پیش بینی شده است. بیشینه و کمینه دما امروز مهران ۳۹ و ۲۳ درجه و برای فردا ۳۹ و ۲۳ درجه است.

آسمان شلمچه امروز صاف همراه با وزش باد و فردا صاف  تا قسمتی ابری گاهی با وزش باد است؛ بیشینه دمای این شهر امروز و فردا مشابه و به ترتیب ۴۰ و ۲۴ درجه خواهد بود. برای امروز کربلا  آسمان صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد، بیشینه ۳۸ و کمینه ۲۳، فردا صاف همراه با وزش باد و بیشینه ۳۵ و کمینه ۲۴ درجه پیش بینی شده است.

سازمان هواشناسی همچنین اعلان کرده آسمان نجف امروز صاف تا قسمتی ابری هرماه با وزش باد موقتی با بیشینه دمای ۳۹ درجه ای است. فردا این شهر آسمان صاف همراه با وزش باد و بیشینه ۳۷ و کمینه ۲۵ درجه پیش بینی شده است.

کاظمین نیز امروز آسمان صاف در بعدازظهر با افزایش ابر و بیشینه ۴۰ درجه است. فردا آسمان این شهر صاف هرماه با وزش باد، بیشینه دمای ۳۵ درجه‌ای و کمینه ۲۴ درجه‌ای پیش بینی می‌شود.

انتهای پیام/ ع

https://biknews.ir/10004کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/10004/هواشناسی-اربعینکربلا-۳-درجه-خنک-می-شود/کپی شد!