رنگرز: روند برگزاری زمانی مسابقات کشتی قهرمانی کشور ‌تغییر خواهد کرد

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره) به نقل از تسنیم، حسن رنگرز در حاشیه مسابقات قهرمانی کشتی فرنگی بزرگسالان کشور در بندرامام خمینی(ره)، اظهار داشت: مسابقات قهرمانی کشور با حضور حدود ۴۰۰ کشتی‌گیر در حال برگزاری است و نسبت به سال‌های گذشته، رقابت‌های خوبی را شاهد هستیم.

وی افزود: ساز و کار این مسابقات تغییر کرده و از حالت تیم به تیم به صورت انفرادی در آمده ‌ولی با این وجود ۳ استان خراسان شمالی، سمنان و کیش در این مسابقات حضور ندارند.

رنگرز با بیان اینکه با تلاش فدراسیون شرایط، مدل و الگوی جدیدی برای برگزاری رقابت‌های قهرمانی کشور طراحی، پیاده‌سازی و عملیاتی خواهد شد بیان داشت: تا سال‌های آینده آن جذابیی که در گذشته از رقابت‌های قهرمانی کشور مطالبه آن را داشتیم، تکرار شود.

بیشتر بخوانید:

مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی کشور در بندر امام خمینی(ره) آغاز شد

کشتی‌گیران فینالیست مرحله نخست مسابقات کشتی فرنگی معرفی شدند

تیم هیئت کشتی بندرامام خمینی(ره) قهرمان باشگاه‌های خوزستان شد

وی افزود: قطعا جایگاه مسابقات قهرمانی کشور از نظر زمانی تغییر خواهد کرد و در فرآیند انتخابی تیم ملی نیز جایگاه این رقابت‌ها که قدیمی‌ترین مسابقات کشتی است، تقویت خواهد شد.

مدیر تیم‌های ملی کشتی فرنگی درباره ظرفیت کشتی فرنگی استان خوزستان بیان کرد: ظرفیت‌هایی که در کشتی خوزستان به ویژه در کشتی فرنگی وجود دارد، قابل قیاس نیست.

وی افزود: در کشتی فرنگی بخش بسیاری از افتخارهای تیم‌های ملی رده‌های سنی متوجه و معطوف به ظرفیت و پتانسیل استان خوزستان است و قطعا نگاه و رویکرد فدراسیون کشتی به خوزستان متفاوت خواهد بود.

مدیر تیم های ملی کشتی فرنگی در پایان گفت: تلاش فدراسیون کشتی این است که با جذب منابع اعتباری جدید، اعتبارهای ویژه و خاصی را به استان‌هایی که میزبانی‌ها را می‌پذیرند و رشد آن‌ها ملموس است، بدهد.

انتهای پیام/ ع

https://biknews.ir/9986کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/9986/رنگرز-روند-برگزاری-زمانی-مسابقات-کشتی/کپی شد!