پتروشیمی اروند حمایت از صنایع پایین دستی را با توافق فروش PVC محقق کرد

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره)، سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست با هدف بهبود فضای کسب‌وکار و حضور هرچه بیشتر صنایع تکمیلی پتروشیمی در بازارهای جهانی به عنوان بزرگ‌ترین رویداد صنعت پلاستیک در غرب آسیا از روز یکشنبه ۳۱ شهریور ماه به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران دایر است.

۵۷۰ شرکت داخلی و ۳۵ شرکت خارجی در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست شرکت کرده‌اند و ۱۲ هیئت از ۱۰ کشور خارجی و ۱۴ کشور مستقل از این نمایشگاه بازدید می‌کنند. ۱۲ هیئت از کشورهای عراق، افغانستان، ترکیه، آذربایجان، پاکستان، ویتنام، ارمنستان، کنیا، هندوستان، تونسو و تجار انفرادی نیز از کشورهای ایتالیا، اوکراین، چین، رومانی، روسیه، سوریه و لبنان در این نمایشگاه حاضر خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

راهبردهای کلیدی شرکت ملی صنایع پتروشیمی در نمایشگاه ایران پلاست تبیین شد

آزمون فراگیر استعدادیابی و توانمندسازی نیروی انسانی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس برگزار شد

مجوز تعمیر و بازسازی اسکله های صادراتی پتروشیمی در بندر امام خمینی(ره) تمدید شد

حسن نشان‌زاده مقدم مدیر عامل پتروشیمی اروند، در حاشیه بازدید از نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست با بیان اینکه امسال پتروشیمی اروند در نمایشگاه بین المللی ایران پلاست نسبت به سال‌های گذشته حضور متفاوتی دارد اظهار داشت: جلسه‌های متعددی با مشتریان داخلی و خارجی از کشورهای اروپایی و آسیایی برگزار کردیم.

نشان‌زاده مقدم با بیان اینکه با چند شرکت تعاونی مصرف کننده PVC جلسه‌های اختصاصی با حضور مدیر بازرگانی برگزار کردیم، عنوان کرد: در راستای سیاست‌های هلدینگ خلیج فارس مبنی بر حمایت از توسعه صنایع پایین دستی، توافق‌های لازم با چند شرکت تعاونی مصرف کننده PVC انجام شد.

وی در ادامه با اشاره به حضور تیم‌های فنی، بازرگانی، مالی و تضمین کیفیت در نمایشگاه ایران پلاست گفت: برگزاری جلسه‌های مستقیم با مشتریان و اخذ نظرها شرکت‌ها در موضوع‌های مختلف از جمله کیفیت، کمیت، خدمات پس از فروش، لجستیک و…، تهیه و تدوین نقشه راه فروش محصول در بلندمدت از مهم‌ترین برنامه‌های این شرکت است.

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره)، شرکت پتروشیمی اروند، بزرگ‌ترین شرکت تولیدکننده PVC هلدینگ خلیج فارس است.

انتهای پیام/و

https://biknews.ir/9766کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/9766/پتروشیمی-اروند-حمایت-از-صنایع-پایین-دس/کپی شد!