کار پسندیده نمازگزاران بندر امام خمینی(ره)

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره) به نقل از فارس، طرح اکرام مهدوی از کارهای پسندیده و ماندگار نمازگزاران مسجد ارشاد بندر امام خمینی(ره) است که از سال ۹۳ آغاز شده است.

حجت الاسلام سجاد فرجی امام جماعت مسجد ارشاد بندر امام خمینی(ره) در رابطه با این طرح اظهار می‌کند: به توفیق الهی و به سخاوت محبان حضرت مهدی (عج) از ابتدای سال ۹۳ در مسجد و حسینیه ارشاد شهر بندرامام خمینی (ره) طرح اکرام مهدوی را آغاز کردیم که در این طرح مردم به‌ صورت ماهیانه مبالغی را به صورت دلخواه جهت سلامتی و تعجیل در فرج امام مهدی(عج) اختصاص داده و به حساب طرح اکرام مهدوی واریز می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

توسعه مساجد اجتماع محور راهبرد جدید سازمان تبلیغات اسلامی خوزستان است

نوجوانان و جوانان جهادی بسته‌های غذایی را بین محرومان بندرامام‌خمینی(ره) توزیع کردند+فیلم

نذر مهربانی گروه جهادی “شهید ابراهیم هادی” برای محرومان در بندر امام خمینی(ره)+فیلم

وی می‌افزاید: بعد از جمع‌آوری مبالغ به‌صورت ماهیانه ذبیحه اعم از گوسفند و مرغ خریداری و بعد از ذبح و بسته‌بندی درمیان افراد بی‌بضاعت منطقه توزیع می‌شود.

فرجی می‌گوید: از آثار مثبت این طرح، ابراز محبت عملی به ساحت مبارک حضرت حجت( عج) با اهداء مال است  که باعث نزدیک شدن قلب‌ها و حمایت از کودکان یتیم و تامین نیازمندی‌های آنان در زمینه‌های معیشتی است و ان شاء‌الله این توجه به شیعیان مستضعف آل محمد موجبات خشنودی و رضایت حضرت بقیه الله الاعظم (عج) را فراهم می‌آورد.

وی ادامه داد: امیدوارم که در این اوضاع نابسامان اقتصادی تمام مساجد و حسینیه‌های استان و کشور با توجه به بضاعت اجتماعی خودشان به این مهم بپردازند.

انتهای پیام/ ع

https://biknews.ir/9313کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/9313/کار-پسندیده-نمازگزاران-بندر-امام-خمین/کپی شد!