برگزاری خودارزیابی توانمندی فرآیندهای سازمانی در پتروشیمی بندرامام خمینی(ره)

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره) به نقل از روابط عمومی شرکت پتروشیمی بندرامام خمینی(ره)، در راستای ارتقاء سطح کیفی و تعالی سازمانی برنامه  خود ارزیابی توانمندی فرآیندهای سازمانی بر اساس مدل تک چی و ‪ PCF ‬ ( چارچوب دسته بندی فرآیندی) از ۱۸ تیرماه تا ۷ مرداد ماه به مدت ۲۱ روز در مجتمع پتروشیمی بندرامام خمینی(ره) توسط یک گروه ارزیاب ۱۵ نفره از کارشناسان و متخصصان پتروشیمی بندرامام خمینی(ره) انجام شد.

این خود ارزیابی با حضور و مشارکت ۱۳۰ نفر از مدیران، مسئولین و کارشناسان مختلف شرکت در ۱۳ جلسه صورت گرفت.

هفتمین سالگرد شهدای پتروشیمی بندر امام خمینی(ره) برگزار شد

خضیر شاهوردی فرزند بومی منطقه را برای سرمربیگری تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام خمینی(ره) انتخاب کنید+سوابق

نخستین پروانه بهداشتی محصولات پلی‌اتیلن در صنعت برای پتروشیمی بندرامام خمینی(ره) صادر شد

در همین راستا پیش از ۳۰۰ فرآیند سازمانی پتروشیمی بندرامام خمینی(ره) توسط ارزیابان و کارشناسان با دقت مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

گفتنی است مدل ارزیابی تک چی متعلق به شرکت تک چی می باشد که بعنوان فعال در زمینه اندازه گیری و عارضه یابی پیشرفته سازمانی در کشور فعالیت می کند. این درحالیست که بر اساس مطالعه و بررسی های صورت گرفته بیش از ۳۰۰ شرکت ایرانی توسط شرکت تک چی و با مدل ارزیابی تک چی بومی و  منطبق با فرهنگ و ساختار شرکت های ایرانی تعریف شده اند.

شایان ذکر است شرکت پتروشیمی بندرامام خمینی(ره) در اردیبهشت ماه سال جاری یک دوره آموزشی ۵ روزه را تحت عنوان تربیت ارزیابان داخلی فرآیندهای سازمانی بر اساس مدل تک چی و ‪PCF‬ برگزار نمود.

انتهای پیام /ع

https://biknews.ir/8964کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/8964/برگزاری-خودارزيابی-توانمندی-فرآينده/کپی شد!