افزایش تدریجی دمای هوای خوزستان تا فردا ادامه دارد

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره)، محمد سبزه‌زاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم درباره آخرین وضعیت هواشناسی استان خوزستان اظهار داشت: آسمان استان تا ۲۴ ساعت آینده صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد و در نیمه غربی به ویژه برای شهرهای بستان، آبادان و شادگان در بعضی ساعات همراه با وزش باد قابل ملاحظه پیش‌بینی می‌شود.

وی درباره وزش بادهای متوسط همراه با برخاستن گرد و خاک رقیق در مناطق غرب و جنوب غرب، بیان کرد: این وضعیت با شدت و ضعف تا آخر هفته پیش‌بینی می‌شود.

رشد حدود ۶ درصدی مصرف برق در خوزستان نگران کننده است

ورود پدیده گرد و خاک به آسمان خوزستان؛ مردم باید چه اقداماتی انجام دهند؟

وی با اشاره به این‌که روند افزایش تدریجی دما تا روز جمعه وجود دارد، خاطرنشان کرد: افزایش رطوبت در مناطق ساحل شرقی و بعضا مرکز در روزهای پنجشنبه و جمعه دور از انتظار نیست.

مدیرکل سازمان هواشناسی استان خوزستان گفت: وضعیت برای برخی از شهرستان‌های استان خوزستان «صاف گاهی وزش باد قابل ملاحظه» و برای برخی از نقاط نیز «صاف گاهی وزش باد قابل ملاحظه و گرد و خاک موقت» گزارش شده است.

سبزه‌زاری با بیان اینکه در شبانه‌روز گذشته شوش با ۴۸.۲ و ایذه با ۲۱ درجه سانتی‌گراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین مناطق گزارش شده‌اند، ادامه داد: حداکثر دمای اهواز به ۴۷.۹ و حداقل نیز به ۲۹.۵ درجه سانتی‌گراد می‌رسد.

انتهای پیام/ع

https://biknews.ir/8812کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/8812/افزایش-تدریجی-دمای-هوای-خوزستان-تا-فرد/کپی شد!