خوزستان با کمبود ۱۰ هزار کلاس درس مواجه است

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره) به نقل از مهر، مهدی رفیعی دهکردی پیش از ظهر امروز در بیست و یکمین جشنواره خیران مدرسه ساز خوزستان و اولین جشنواره مدرسه ای به منظور افزایش ایمنی مدارس با رویکرد خیران اظهار کرد: مسیر موفقیت جامعه و کشور از دانش و دانایی عبور می کند که گذرگاه آن مدارس و آموزشگاه های ما هستند.

وی با اشاره به وجود ۵۰ هزار و ۶۴۰ کلاس درس در خوزستان افزود: در این استان یک میلیون و ۹۰۰ هزار دانش آموز، ۵۷ هزار و ۹ نفر نیروی انسانی و همچنین ۱۱ هزار و ۵۵۴ مدرسه داریم.

لزوم اعلام اسامی مدارس و مدیران متخلف در جریان پخش کلیپ‌های مبتذل

۵ هزار معلم و ۴۳۰ نیروی خدماتی در آموزش و پرورش خوزستان جذب می‌شوند

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به اینکه در جمع بزرگ آموزش و پرورش، مدیریت سخت شده چرا که مسئله نیروی انسانی اولین دغدغه است، تصریح کرد: جمع تراکم در سه دوره تحصیلی در مجموعه شهری و روستایی ۲۳.۷ درصد و ۳۱ درصد دانش آموزان استان در شاخه فنی و حرفه ای و کاردانش و مابقی در شاخه نظری تحصیل می کنند.

رفیعی با اشاره به کمبود ۱۰ هزار کلاس درس در خوزستان گفت: در آموزش و پرورش خوزستان به ۱۶ هزار معلم برای فضای آموزشی نیاز داریم.

وی در پایان بیان کرد: چالش عمومی بعدی که می توان به عنوان یک فرصت به آن نگاه کرد «سند تحول بنیادین بر مدار مدارس» است که بدون شک مدیریت مدرسه می تواند بسیاری از مشکلات را برطرف کند.

https://biknews.ir/8674کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/8674/خوزستان-با-کمبود-۱۰-هزار-کلاس-درس-مواجه/کپی شد!