تعدد قیمت کالاها در بازار موجب نارضایتی مردم شده است

 به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره) به نقل از ایرنا، حجت السلام و المسلمین سید عبدالنبی موسوی فرد روز دوشنبه در دیدار رییس و جمعی از کارکنان سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان بیان کرد: در بحث افزایش قیمت ها و متفاوت بودن قیمت کالاها در بازار باید هر چه زودتر پیگیری لازم انجام شود.

وی در ادامه با اشاره به لزوم همکاری دستگاه ها برای رونق تولید و ایجاد اشتغال در خوزستان گفت: بانک های خوزستان با اعطای تسهیلات و همکاری با واحدهای صنعتی در رونق تولید این استان همکاری و مشارکت داشته باشند.

امید به آینده، روح حاکم بر بیانیه گام دوم انقلاب است

مشکلات بی شمار مردم خوزستان زیبنده ظرفیت های آن نیست

امام جمعه اهواز بیان کرد: تعطیلی و رکود واحدهای صنعتی مساله مهمی است که باید به آن توجه شود؛ این مساله موجب می شود بسیاری از جوانان استان بیکار و خانواده های آنها دچار نگرانی شوند؛ باید با برنامه ریزی و اجرای طرح های حمایتی از تعطیل شدن واحدهای تولیدی جلوگیری شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان نیز بیان کرد: از اول امسال تاکنون ۲۵۲ جواز تاسیس واحد صنعتی در این استان صادر شده و در چند سال اخیر نیز در مجموع تاکنون ۲ هزار جواز تاسیس صنعتی با اشتغالزایی ۸۰ هزار نفر در خوزستان انجام شده است.

امیر حسین نظری افزود: خوزستان در بخش تولید فولاد و محصولات فولادی از استان های برتر کشور محسوب می شود.

وی با بیان اینکه از پارسال تاکنون حدود ۹۵۴ جواز تاسیس در خوزستان صادر شده بیان کرد: امید است با سرمایه گذاری و بهره برداری از واحدهای صنعتی زمینه اشتغالزایی در خوزستان فراهم شود.

رییس سازمان صمت خوزستان بیان کرد: طرح های بزرگی همچون پالایشگاه گاز بید بلند در بهبهان، پتروشیمی مسجدسلیمان، طرح توسعه فولاد روهینا دزفول و همچنین شرکت فولاد هفت تپه امسال به بهره برداری می رسند که در بخش رونق تولید و ایجاد اشتغال این استان موثر هستند.

https://biknews.ir/8634کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/8634/تعدد-قیمت-کالاها-در-بازار-موجب-نارضایت/کپی شد!