جلوگیری از قاچاق ۳۵ هزار لیتر سوخت به کشورهای حاشیه خلیج فارس

به گزارش خبر بندر امام خمینی (ره) به نقل از ایسنا، سردار پاکباز اظهار کرد: در راستای طرح تشدید کنترل نوار مرزی، جلوگیری از خروج سرمایه‌های ملی و هرگونه قاچاق، مأموران پایگاه دریابانی ماهشهر در نتیجه ساعت‌ها کار اطلاعاتی موفق به شناسایی محل دپو و انتقال سوخت قاچاق در سواحل خلیج فارس شدند.

فرمانده مرزبانی خوزستان گفت: مأموران با اعزام به موقع و پایش دقیق محل در منطقه “خوردورق” یک چتری حاوی ۳۵ هزار لیتر سوخت را که با هدف خروج از کشور و عرضه به دلالان کشورهای حوزه خلیج فارس دپو شده بود، کشف کردند.

توقیف محموله ۴۱ تُنی علوفه قاچاق در آب های خوزستان

شناورهای صیادی در زمان جنگ از بندرامام‌خمینی(ره)، مهمات و رزمندگان را جابه‌جا می‌کردند

وی افزود: محموله کشف شده پس از تکمیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع ذیصلاح شد و دستگیری عاملان این پرونده در دستور کار قرار دارد.

پاکباز خاطرنشان کرد: اعمال سودجویانه قاچاقچیان علاوه بر ضربه به اشتغال و تولید داخلی باعث خروج سرمایه‌های ملی و ایجاد مشاغل کاذب نظیر قاچاق می‌شود که تبعات جبران‌ناپذیر اجتماعی به همراه دارد و از این بابت، مرزبانان خوزستان با عزم جدی با این پدیده شوم برخورد خواهند کرد.

https://biknews.ir/8406کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/8406/جلوگیری-از-قاچاق-۳۵-هزار-لیتر-سوخت-به-کش/کپی شد!