تمامی عوامل حادثه تروریستی شهدای بندر امام خمینی(ره) دستگیر شدند

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره) به نقل از تسنیم، سرهنگ رضا پاپی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه شهرستان بندرماهشهر اظهار داشت: تاکنون اقدامات خوبی برای ایجاد احساس امنیت در بین مردم شهرستان بندرماهشهر ایجاد شده و در زمینه‌های مختلف جرم و جنایت نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش جرم و افزایش کشفیات داشته‌ایم.

وی با بیان آمار جرم و جنایت در بندرماهشهر نسبت به سال گذشته گفت: سرقت عادی ۴ درصد و جرائم خشن ۴۸ درصد در شهرستان بندرماهشهر کاهش یافته همچنین کشفیات مواد مخدر و سرقتی ۹۵ درصد و کشفیات سلاح‌های گرم ۵۹ درصد افزایش یافته است بنابراین در کل شهرستان بندرماهشهر ۴۸ درصد وقوع جرائم کاهش یافته و کشفیات ۱۱۲ درصد افزایش یافته است.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بندرماهشهر با اشاره به اولویت نیروی انتظامی برای برخورد با معضل تیراندازی بیان کرد: تیراندازی به سمت اماکن و منازل در مدت مشابه نسبت به سال گذشته ۴۰ درصد کاهش یافته است؛ در سال گذشته بیش از ۳۲ میلیارد ریال کشفیات قاچاق داشته‌ایم.

وی با تاکید بر اینکه مردم باید در تامین نظم و امنیت به نیروی انتظامی کمک کنند، گفت: همچنین باند سارقین منازل، بانک سرقت سیم‌های برق، باند سارقین تلفن همراه و باند سرقت اینترنتی در چند ماه گذشته شناسایی و دستگیر همچنین تعداد زیادی از عوامل فروش سلاح‌های جنگی شناسایی و دستگیر شده‌اند.

[quote]

بیشتر بخوانید:

عوامل حمله مسلحانه به گشت ‌انتظامی در بندر امام خمینی(ره) شناسایی و دستگیر شدند

بیانیه جوانان انقلابی بندر امام خمینی(ره) در واکنش به شهادت ماموران نیروی انتظامی

دو مامور نیروی انتظامی در بندر امام خمینی(ره) به شهادت رسیدند

[/quote]

پاپی عنوان کرد: مجوز ایجاد یک کلانتری در شهرک مدنی صادر شده و به‌زودی این کلانتری تاسیس می‌شود در حال پیگیری دوربین‌های پایش تصویری در شهرستان بندرماهشهر برای کنترل ورودی و خروجی‌های شهرستان هستیم اما هیچ مصوبه‌ای برای تاسیس کلانتری در مسکن مهر بندرامام خمینی(ره) وجود نداشته است.

وی ادامه داد: ۹ عامل حادثه تروریستی شهدای نیروی انتظامی بندرامام خمینی(ره) دستگیر شده و عوامل حقوقی نیروی انتظامی در حال پیگیری این پرونده برای صدور رای نهایی بوده‌اند؛ اقدامات نهایی این پرونده انجام شده و در حال طی کردن روال قانونی بوده است.

عضو شورای تامین شهرستان بندرماهشهر خاطرنشان کرد: برای معضل ترافیک شهرستان بندرماهشهر با توجه به عدم وجود پارکینگ در مرکز شهر پیشنهاد استفاده از حیاط مدارسی که در نزدیکی هسته مرکزی هستند به عنوان پارکینگ برای برطرف کردن معضل ترافیک و ایجاد درآمد برای مدارس داده شده و امیدواریم آموزش و پرورش با موافقت با این طرح با ما همکاری کنند.

انتهای پیام/و

https://biknews.ir/8230کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/8230/تمامی-عوامل-حادثه-تروریستی-شهدای-بندر/کپی شد!