آثار باقی‌مانده از سیل در استان خوزستان همچنان مشاهده می‌شود

به گزارش خبر بندر امام خمینی (ره) به نقل از تسنیم ،حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالنبی موسوی‌فرد در نشست بررسی راهکارها و هم‌افزایی رفع محرومیت مناطق حاشیه اهواز، اظهار داشت: با توجه به سیاست رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم، نکته حائز اهمیت توجه به قشر غیربرخوردار و برنامه‌ریزی در جهت کاهش فاصله‌ها است.

وی بیان کرد: باید به سمت و سوی حرکت کنیم که در ایران اسلامی به ویژه استان خوزستان شاهد رنج و آلام مردم نباشیم.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با اشاره به این‌که آثار و برکات سیل اخیر قابل مقایسه با چهره کریه آن نیست، ادامه داد: آثار باقیمانده از سیل در استان خوزستان همچنان مشاهده می‌شود.

وی با اشاره به تلاش دستگاه‌های دولتی و غیردولتی در کمک‌رسانی به سیل‌زدگان، گفت: هدف از برگزاری این جلسه علاوه بر توجه خاص به سیل‌زدگان، بنا شد  به عنوان پایلوت قسمتی از حواشی اهواز مورد توجه ویژه قرار گیرد و تمام امکانات را به این مناطق هدایت کرد تا محرومیت استان به ویژه حواشی اهواز برطرف شود.

ماجرای آسفالت خیابان نماینده ولی‌فقیه در خوزستان چه بود + فیلم

آخرین وضعیت شهرهای سیل‌زده خوزستان از زبان فرمانداران/از خسارت سنگین سیل تا تهدید مجدد سیلاب

عیدی فطرانه ۲ میلیارد ریالی مردم بندر امام خمینی(ره) به ‌سیل‌زدگان خوزستان+تصویر

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد با اشاره به مناطق محروم اهواز از عین دو تا ملاشیه، افزود: بنا است که تمام امکانات به این مناطق هدایت شوند یعنی اگر بنا است که آسفالتی انجام شود در این مناطق صورت می‌گیرد.

وی عنوان کرد: آمایش و تحلیل محیطی نسبت به مناطق حاشیه اهواز انجام شود تا بتوان از آنها به عنوان الگوی اجرایی استفاده کرد. در این راستا با استاندار خوزستان گفت‌وگو انجام و اعلام آمادگی کردند، هرکدام از دستگاه‌ها نیز با توجه به بخش خود اعلام آمادگی کردند.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان عنوان کرد: مناطق وسیعی با ظرفیت کشاورزی در استان خوزستان وجود دارد اما سیاستی اتخاذ شده که مرفهین زمین‌ها را خریداری و آن را تبدیل به باغ می‌کنند.

وی تاکید کرد: به سمت و سوی مشاغل خانگی حرکت کنیم تا آسیب‌های اجتماعی در سطح استان خوزستان نیز کاهش پیدا کنند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد تاکید کرد: دستگاه‌های مختلف بر اساس توانمندی نسبت به اجرای طرح‌ها اعلام آمادگی کنند.

در راستای پیگیری‌ها و نشست‌های نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با حضور مسئولان ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در تهران، جلسه‌ای باحضور مدیرعامل بنیاد برکت و مدیران و نمایندگانی از دستگاه‌های مختلف خوزستان در مسجدرضوان برگزار شد.

https://biknews.ir/8150کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/8150/آثار-باقی‌مانده-از-سیل-در-استان-خوزست/کپی شد!