چوب مافیا بر سر نیشکر خوزستان/ مدیر غیربومی در راه است؟

به گزارش خبر بندرامام خمینی(ره) به نقل از رهیاب، روزهای ابتدایی سیل بود که به روستاییان شعیبیه گفته شد که سیل بندهای نیشکر اگر شکسته شوند، آب وارد روستاهای شما نمی‌شود، مردم‌ به کشت و صنعت‌های امام و دهخدا هجوم بردند و مزارع نیشکر به زیر آب رفت اما خبری از نجات روستاها و شهرهای اطراف نبود و معلوم نشد که چه کسی به دنبال غرق شدن نیشکر بود.
حالا آب سیل فروکش کرده و کم کم پشت پرده‌های سیل به برکت آب مانده روی زمین در حال سبز شدن است؛ جدیدترین دستاورد سیل هم قرار است تغییر مدیرعامل بومی نیشکر باشد.

نیشکر با پشتوانه مدیریت بومی که در سیلاب حضور فعالانه داشت و دوشادوش مردم به مقابله با سیل پرداخت، حالا باید هزینه بدهد؛ شنیده‌ها حاکی از این است که یک مدیر دوتابعیتی، غیربومی و بازنشسته قرار است سکان مدیریت نیشکر را به دست بگیرد.

بنا به ادعای برخی از منابع مطلع، این فرد با وعده تعدیل ۶۰ درصد از نیروها و فروش دو شرکت کشت و صنعت به قطری‌ها توانسته وزارت اقتصاد و بانک‌های ملی و صادرات دو بانک سرمایه‌گذار در توسعه نیشکر را قانع به تغییر در راس مدیریت این شرکت کند.

باید منتظر باشیم و ببینیم که وزیر اقتصاد با یک‌امضای طلایی چوب حراج بر سر نیشکر خوزستان می‌زند یا با اندکی تدبیر جلوی این بی تدبیری را خواهد گرفت.
انتهای پیام/و
https://biknews.ir/7733کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/7733/چوب-مافیا-بر-سر-نیشکر-خوزستان-مدیر-غیرب/کپی شد!