فرماندار ماهشهر پشت درهای بسته شورای شهر بندر امام خمینی(ره)

به گزارش خبر بندرامام خمینی(ره) محسن بیرانوند در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: امروز من به محل شورای شهر بندر امام خمینی(ره) رفتم اما جلسه تشکیل نشد، درب شورا توسط رئیس شورای شهر بندر امام خمینی(ره) بسته شده بود علیرغم اینکه می‌دانست امروز باید جلسه تشکیل شود.

وی افزود: روز گذشته رئیس شورا نامه‌ای را خطاب به فرماندار ارسال کرد مبنی بر اینکه جلسه شورا ۱۳ خردادماه ۹۸ تشکیل شود در صورتی که درخواست کننده جلسه فرماندار است و لغو جلسه را نیز فرماندار باید انجام دهد و این اقدام رئیس شورا تخلف است و قطعا این موضوع را پیگیری می‌کنم.

رئیس شورای تامین بندر ماهشهر عنوان کرد: بر اساس قانون هر موقع فرماندار درخواست جلسه فوق العاده داشته باشد شورای شهر موظف است بلافاصله جلسه را تشکیل دهد و بنده دو بار درخواست جلسه فوق العاده داده‌ام، در جلسه قبلی رئیس شورا حضور نداشت و جلسه توسط نائب رئیس شورای شهر تشکیل شد اما به دلیل عدم حضور ۳ نفر از اعضا به رسمیت نرسید.

بیرانوند بیان کرد: امروز مجددا درخواست تشکیل جلسه فوق العاده را داشتم که متاسفانه تشکیل نشد، رئیس شورای شهر احتمالا دلیل عدم تشکیل جلسه فوق العاده را درخواست تغییر زمان جلسه اعلام کند در صورتی که وقتی فرماندار درخواست کننده جلسه است لغو جلسه را نیز خود فرماندار باید اعلام کند نه رئیس شورای شهر.

بیشتر بخوانید:

دادگستری در انتظار تکمیل گزارش بازرسی بدهی‌های شهرداری بندر امام خمینی(ره) است

پرونده شورای شهر بندر امام خمینی(ره) به استان ارسال می‌شود

موضوع عدم سکونت شهردار بندرامام‌خمینی(ره) از دستور کار شورای شهر خارج شد

دلیل اصلی اختلافات اعضای شورای شهر بندر امام خمینی(ره)؛ شهردار باید در منطقه باشد

فرماندار بندرماهشهر در پایان گفت: نگرفتن جلسه فوق العاده توسط رئیس شورای شهر تخلف محسوب می‌شود و تخلف رئیس شورای شهر بندر امام خمینی(ره) را در مراجع قانونی دنبال می‌کنم.

به گزارش فارس، محمد عبیاوی در تاریخ ۲ شهریور ۹۶ با ۵ رای موافق اعضای شورای شهر بندر امام خمینی(ره) به سمت شهردار انتخاب شد و موضوع سکونت یا عدم سکونت وی از زمان حضورش در حال بررسی و پیگیری توسط مسؤلان است و تاکنون به نتیجه نرسیده است.

انتهای پیام/و

 

https://biknews.ir/7726کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/7726/فرماندار-ماهشهر-پشت-درهای-بسته-شورای-ش/کپی شد!