کارکرد ‌حمل و نقل داخلی ‌خوزستان از ۲۵ درصد کمتر نشد

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره) به نقل از تسنیم، غلامعباس بهرامی‌نیا در نشستی با عبدالهاشم حسن‌نیا، معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور با تشکل‌های صنفی حمل و نقل کالا و مسافر استان خوزستان، اظهار داشت: بارهای زیادی وارد بندر امام خمینی(ره) شده ‌و باید با برنامه‌ریزی با همکاری، نسبت به حمل این بارها به سایر نقاط تلاش کنیم.

وی افزود: علی رغم اینکه سال گذشته در مقاطعی با نارضایتی رانندگان حوزه حمل و نقل مواجه بودیم اما خوشبختانه کارکرد سال گذشته بخش حمل و نقل داخلی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از ۲۵ درصد کمتر نشد و این ۲۵ درصد ظرفیت بار استان بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان بیان کرد: در آن شرایط، ناوگان حمل و سوخت این اداره کل با تمام توان فعالیت داشت و از تمام ظرفیت خود استفاده کرد.

بهرامی نیا با اشاره به عملکرد بخش مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان، بیان کرد: با توجه به بحث اربعین حسینی، بخش مسافر اداره کل، عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داده ‌و طی دو سال گذشته علی‌رغم کمبودهای موجود، با رضایت مسافران مواجه بودیم.

وی تصریح کرد: امیدوار هستیم با تلاش و  استفاده از ظرفیت استان و همراهی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور،  بخش حمل و نقل کشور را بیش از گذشته بهبود بخشیم.

انتهای پیام/و

https://biknews.ir/7580کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/7580/کارکرد-‌حمل-و-نقل-داخلی-‌خوزستان-از-۲۵/کپی شد!