خدمت‌رسانی موکب قمربنی‌هاشم بندرامام‌خمینی(ره) از حمیدیه تا بامدژ+تصاویر

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره)، با توجه به بهتر شدن خدمت‌رسانی در پخت غذای شهرستان حمیدیه، با هماهنگی‌های بخشداری بندر امام خمینی(ره) با ستاد مدیریت بحران خوزستان، موکب قمر بنی هاشم به ایستگاه راه‌آهن بامدژ از توابع شهرستان باوی منتقل شد.

تردد در بامدژ و روستاهای اطراف آن، توسط قایق‌های منطقه سوم دریایی سپاه انجام می‌شود. مردم در واگن‌های قطار اسکان داده شده‌ و تامین و توزیع غذای گرم سیل‌زدگان در ایستگاه بامدژ و روستاهای اطراف به خاطر مسافت زیاد از اهواز و تعداد بالای روستاها، به شکل نامناسب گزارش شده بود و موکب قمر بنی هاشم چهار روز است برای خدمت‌رسانی مطلوب و موثر به سیل‌زدگان از حمیدیه به بامدژ اعزام شده و در ایستگاه راه‌آهن بامدژ برای خدمت‌رسانی به ۱۰ روستای اطراف آن مستقر شده است.

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره)، موکب قمر بنی هاشم بندر امام خمینی(ره) که در عمود ۱۳۱۳ خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی را بر عهده دارد بعد از بحران سیل خوزستان، جهت پخت و توزیع روزانه غذای گرم به همراه بسته‌های خشکبار و بهداشتی اهدایی مردم مسئولان بندر امام خمینی(ره)، در حال خدمت‌رسانی به مناطق سیل‌زده استان است.

 

انتهای پیام/و

https://biknews.ir/7419کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/7419/خدمت‌رسانی-موکب-قمربنی‌هاشم-بندرام/کپی شد!