منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) ۲۰۰۰ بسته اقلام بهداشتی و ۵ فروند شناور سبک به مناطق سیل‌زده خوزستان ارسال کرد

به گزارش خبر بندرامام خمینی(ره)، عادل دریس با اشاره به تداوم کمک‌های اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان به مناطق متأثر از سیلاب به منظور ارائه خدمات و امدادرسانی به هموطنان سیل‌زده، اظهار داشت: به منظور مقابله با سیلاب ضمن تشکیل تیم جستجو نجات مرکب از نیروها و کارشناسان ورزیده دریایی و اعزام آن به نقاط سیل‌زده، عملیات امدادرسانی خود را برای حفاظت از جان هموطنان آغاز کردند.
عادل دریس همچنین تهیه و تأمین ۲۰۰۰ بسته انواع اقلام بهداشتی مورد نیاز سیل زدگان و توزیع آن بین آنان را از جمله دیگر اقدامات این اداره کل برای تأمین وسایل موردنیاز و کاستن از درد و رنج‌هایشان عنوان کرد.
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، تهیه و تأمین ۵ فروند شناور سبک و انتقال آن به نقاط غرب کارون به منظور امدادرسانی و بهره‌گیری از آن برای جابجایی و انتقال سیل‌زدگان را از جمله تمهیدات این اداره کل در این راستا برشمرد.
به گزارش خبر بندرامام خمینی(ره)؛ اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان به عنوان عضو فعال ستاد مدیریت بحران استان خوزستان از نخستین لحظات بروز سیلاب دوشادوش دیگر دستگاه‌های اجرایی استان و نیروهای داوطلب تمام امکانات و تجهیزات خود را برای مقابله با سیلاب و امدادرسانی به سیل زدگان به کار بسته است.

انتهای پیام/و

https://biknews.ir/7347کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/7347/منطقه-ویژه-اقتصادی-بندر-امام-خمینیره-2000/کپی شد!