پاکبان‌های شهرداری بندرامام‌خمینی(ره) مورد ضرب و شتم قرار گرفتند

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره) به نقل از تسنیم؛ پاکبانان شهرداری همراه خودرو حمل زباله در حال جمع‌آوری زباله‌های سطح شهر بودند که توسط افراد ناشناس مورد ضرب و شتم شدید قرار گرفتند.

حمید مجدم پاکبان شهرداری بندر امام خمینی(ره) درباره جزئیات این حادثه اظهار داشت: ساعت ۲۳ و ۳۰ دقیقه طبق روال معمول هر شب با ماشین حمل زباله در حال جمع‌آوری زباله‌های بلوار اندیشه در کوی شهید رجایی (فاز۳) بودیم که با کیسه‌های زباله پاره و رها شده در خیابان مواجهه شدیم.

وی افزود: همکارم که از من جلوتر برای جمع‌‌آوری زباله داخل کوچه‌ها رفته بود، فرد ناشناسی را می‌بیند که کیسه‌های زباله را به خاطر ضایعات قابل بازیافت پاره می‌کند، و به او تذکر می‌دهد ولی آن فرد توجه نمی‌کند.

مجدم در ادامه بیان کرد: بعد از اطلاع از موضوع درگیری لفظی ما با  آن فردناشناس بالا گرفت و فرد ناشناس با تهدید کردن به آوردن سلاح گرم مکان را ترک کرد. حوالی ساعت ۱۲ نیمه شب بود آن فرد همراه حدود ده نفر با آلات چوبی، ما و راننده مورد ضرب و شتم شدید قرار دادند و به ماشین‌ حمل زباله هم آسیب زدند.

وی افزود: بنده از ناحیه دست دچار شکستگی شده و کوفتگی بدنی پیدا کردم و همکارم دچار کوفتگی شدید بدنی شده است.

سید سعید بزاز سخنگوی شورای اسلامی شهر بندر امام خمینی(ره) با تائید حادثه ضرب و شتم کارگران خدمات شهری شهرداری بندر امام خمینی(ره) اظهار داشت: پیگیر حال کارگران هستم و به پیمانکار خدمات شهری تاکید کردم پیگیر شناسایی افرادی که کارگران را مورد ضرب و شتم قرار دادند، باشد و موضوع را از طریق قانونی پیگیری کند.

پیگیری از شهرداری بندر امام خمینی(ره) بی نتیجه ماند و مسئولان شهرداری حاضر به پاسخگویی و اظهار نظر در این باره نشدند.

انتهای پیام/و

https://biknews.ir/7270کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/7270/پاکبان‌های-شهرداری-بندرامام‌خمینی/کپی شد!