پتروشیمی امیرکبیر گواهینامه‌های استاندارد مدیریتی دریافت کرد

به گزارش سرویس اقتصادی خبر بندر امام خمینی(ره)، شرکت پتروشیمی امیرکبیر در راستای صحه گذاری بر عملکرد فرایندهای جاری سازمانی، صبح امروز برنامه ممیزی خارجی خود را با حضور تیم ۵ نفره از ممیزان حوزه های مدیریت کیفیت ISO 9001، مدیریت بهداشت و ایمنی ISO 45001 ، مدیریت محیط زیست ISO 14001 ، مدیریت انرژی ISO 50001 و مدیریت ریسک ISO 31000 برگزار کرده و در پایان موفق به کسب گواهینامه های استاندارد ایزو از شرکت Quality Austria اتریش شد.
این ممیزی در روز دوشنبه مورخ ۱۳ اسفند در سطح کلیه ادارات و واحدهای مجتمع بر اساس برنامه‌ریزی قبلی، انجام شد. در جلسه افتتاحیه نیز با حضور مدیران شرکت و تیم ممیزی، ضمن تاکید بر رعایت کلیه الزامات استانداردها توسط مجموعه واحدها و ادارات و همچنین آمادگی انجام شده جهت ارائه شواهد و مستندات مربوطه ، اقدامات لازم برای انجام ممیزی صورت گرفت.
پس از حضور ممیزان در واحدها و ادارات و بررسی مستندات و شواهد مختلف، بر رعایت و برآورده سازی الزامات کلیه استانداردها تاکید شد، بر همین اساس با توجه به موفقیت شرکت در استقرار مناسب استانداردهای ایزو در مجتمع، در نهایت گواهینامه‌های مربوطه برای مدت ۳ سال به این شرکت اعطا شد.
گفتنی است پتروشیمی امیرکبیر از سال ۸۴ و پس از راه‌اندازی واحدها، اقدام به اخذ استانداردهای مدیریتی نموده و به صورت سالیانه بر اساس ممیزی های داخلی و خارجی، گواهینامه های مربوطه تمدید و بروزآوری می شود.

انتهای پیام/و

https://biknews.ir/7137کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/7137/پتروشیمی-امیرکبیر-گواهینامه‌های-است/کپی شد!