۱۰۸ کارگر اخراج شده شرکت لوله‌سازی ماهشهر در انتظار بیمه بیکاری باشند

به گزارش خبر بندر امام خمینی(ره) به نقل از تسنیم علی گلمرادی در این خصوص اظهار داشت: شرکت لوله‌سازی بخاطر اینکه قدرت فروش محصولات و تولیدات خود را نداشته و براساس ادعایی که مدیران و مسئولان این شرکت کرده‌اند عملا بخش تولید این شرکت تعطیل شده است؛ این شرکت قصد بستن قراردادی سه ساله تحت عنوان تولیدکننده داخلی را داشته تا بتواند چرخه تولید خود را فعال نگه دارد.

وی افزود: شرکت لوله‌سازی ماهشهر قرارداد سه ساله خود را به دلیل عدم تامین ضمانت نامه‌های بانکی که مرتبط با یکی از بانک‌ها بوده را نتوانسته منعقد کند و در نتیجه آن‌ها از امضای این قرارداد کلان که تولید لوله برای شرکت نفت بوده؛ محروم هستند.

[quote]

بیشتر بخوانید:

[/quote]

نماینده مردم بندرماهشهر، امیدیه، هندیجان و بندر امام خمینی(ره) در مجلس بیان کرد: روز گذشته با استاندار خوزستان، مدیران شرکت لوله‌سازی بندرماهشهر و مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی صحبت کردم و همه قول دادند که همت خود را برای حل این مشکل جزم کرده تا مشکلی برای اشتغال این کارگران پیش نیاید.

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: مدیران شرکت لوله‌سازی ماهشهر مدعی هستند به خاطر اینکه کارگران آسیب نبینند همه پیگیری‌های لازم جهت استفاده این کارگران از بیمه بیکاری را انجام می‌دهند و تا تیرماه سال آینده که این شرکت برنامه‌ دیگری دارند کارگران باید از بیمه بیکاری استفاده کنند و تیر ماه سال آینده مجددا به کار خود بازگردند.

وی خاطرنشان کرد: ما نباید درباره استفاده کارگران از بیمه بیکاری ریسک کرده و همه جوانب را باید در نظر بگیریم یعنی هم شرکت درآمد و تولیداتی داشته و هم کارگران بیکار نباشند لذا بنده به استاندار تاکید کردم که به جد پیگیر این موضوع باشند و قرار شد استاندار خوزستان با مدیران این شرکت رایزنی کرده تا نتیجه‌ای حاصل شود.

انتهای پیام/ *

https://biknews.ir/6560کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/6560/۱۰۸-کارگر-اخراج-شده-شرکت-لوله-سازی-بندر/کپی شد!