تریبون آزاد فرصت مناسبی برای شناخت دغدغه‌های مردم توسط مسئولان است

حجت‌الاسلام مرتضی رستم‌بیگی در این خصوص اظهار داشت: به همت جوانان انقلابی بندر امام خمینی(ره) تریبون آزاد با موضوع “مشکلات شهری مطالبات مردمی” در پارک شهر بندر امام خمینی(ره) برگزار شد.

دبیرکل تشکل جوانان انقلابی بندر امام خمینی(ره) درباره هدف از برگزاری تریبون آزاد در سطح شهر عنوان کرد:رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدارشان با دانشجویان به نکته اساسی تاکید کردند.

وی افزود: ایشان فرمودند اگر چنانچه این حجم عظیم و وسیع تهاجم به افکار عمومی از سوی ضدّ انقلاب با مطالبه‌گری‌ مواجه نشود، قطعاً ویرانگری خواهد کرد بنابراین به دنبال مطالبه‌گری آرمان‌های انقلاب اسلامی این جلسه تشکیل شد.

وی ادامه داد: آرمان‌های انقلاب اسلامی نظیر مبارزه با اشرافیت، ساده‌زیستی، خدمت بدون‌ منت مسئولین و آزادی بیان مردم است.

رستم‌بیگی درباره مطالبه‌گری مردم بیان کرد: باید روحیه مطالبه‌گری مردم تقویت شود به طوری که مقام معظم رهبری فرمودند که بعد از تشکیل انقلاب اسلامی و نظام اسلامی ما در مرحله دولت اسلامی متوقف شدیم و هنوز نتوانستیم دولت اسلامی را محقق کنیم.

وی افزود: یکی از راه‌های تقویت دولت اسلامی حضور و مطالبه‌گری مردم است و همان‌طور که انقلاب اسلامی با حضور مردم شکل گرفت قطعا دولت اسلامی نیز با حضور مردمی شکل می‌گیرد.

دبیرکل تشکل جوانان انقلابی بندر امام خمینی(ره) در پایان گفت: تریبون آزاد فرصتی برای مسئولان  است تا بدون واسطه، دردها و نیاز‌های مردم را از این تریبون بشنوند./تسنیم

انتهای پیام/*

https://biknews.ir/6454کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/6454/تریبون-آزاد-فرصت-مناسبی-برای-شناخت-دغد/کپی شد!