مته‌های حفاری با همکاری جهاد دانشگاهی و مناطق نفت‌خیز و گاز ساخته شد‌

غلامرضا شریعتی امروز در جلسه شورای اداری استان خوزستان که در سالن شهید علی هاشمی برگزار شد، اظهار داشت: خوزستان در هفته پژوهش برنامه‌های متعددی دارد که همه نشان از اهمیت هفته پژوهش است.

وی با اشاره به جشنواره و برنامه‌های مختلف به مناسبت هفته پژوهش بیان کرد: جشنواره پژوهشگران و فناوری خوزستان در سه بخش دانشگاهی، دستگاه‌های اجرایی و دانش آموزشی از جمله برنامه‌های هفته پژوهش است.

استاندار خوزستان گفت: توسعه پایدار براساس پژوهش قابل تحقق است و در شرایط کنونی ضرورت انجام پژوهش را دوچندان می‌کند همچنین امسال فناوری و کارآفرینی در هفته پژوهش مورد توجه مسئولان امر قرار گرفته است.

وی افزود: دانشگاه از نیاز جامعه و بیرون باید مطلع باشد که این امر در نسل جدید دانشگاهی ضعیف بوده اما تلاش و حرکت در این زمینه در حال انجام است.

شریعتی گفت: دانشگاه علوم پزشکی اهواز و دانشگاه شهید چمران  در حال حرکت به سمت ماموریت‌ها هستند و تا کنون محصولاتی ساخته‌اند.

وی با بیان اینکه مته‌های حفاری از طریق همکاری جهاد دانشگاهی با مناطق نفتخیز و گاز ساخته شدند، خاطرنشان کرد: باید به سمتی پیش برویم که نیازهای خود را از طریق دانشگاه‌ها رفع کنیم./تسنیم

انتهای پیام/*

https://biknews.ir/6443کپی شد! https://khabarbandaremamkhomeyni.ir/6443/مته‌های-حفاری-با-همکاری-جهاد-دانشگاهی/کپی شد!